Detail publikace

Podnikání a management v kontextu 21. století

BUMBEROVÁ, V. KORÁB, V. HORNÍKOVÁ, D. FUŇKOVÁ, M. RONDOŠOVÁ, N. ILGNER, T. CRHÁK, M. HALAČKOVÁ, A. HLAVATÁ, M. LORKOVÁ, K. MAREČKOVÁ, S.

Originální název

Podnikání a management v kontextu 21. století

Český název

Podnikání a management v kontextu 21. století

Typ

kniha (jiná než odborná)

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá zaváděním a dopadem nových manažerských přístupů v českých firmách. Druhá část se zabývá zjišťováním spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a třetí pak podnikáním ve vztahu k okolnímu prostředí.

Český abstrakt

Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá zaváděním a dopadem nových manažerských přístupů v českých firmách. Druhá část se zabývá zjišťováním spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a třetí pak podnikáním ve vztahu k okolnímu prostředí.

Klíčová slova

Podnikání, primární výzkum, výkonnost podniků, podnikové procesy

Vydáno

18.12.2017

Nakladatel

Akademické nakladatelství CERM

Místo

Brno

ISBN

978-80-7204-969-1

Kniha

Podnikání a management v kontextu 21. století

Číslo edice

1

Strany počet

167

BibTex


@book{BUT144912,
  author="Veronika {Bumberová} and Vojtěch {Koráb} and Daniela {Horníková} and Markéta {Fuňková} and Lucie {Tauchmannová} and Nikola {Rondošová} and Tomáš {Ilgner} and Matěj {Crhák} and Aneta {Halačková} and Martina {Hlavatá} and Kristína {Lorková} and Soňa {Marečková}",
  title="Podnikání a management v kontextu 21. století",
  annote="Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá zaváděním a dopadem nových manažerských přístupů v českých firmách. Druhá část se zabývá zjišťováním spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a třetí pak podnikáním ve vztahu k okolnímu prostředí.",
  address="Akademické nakladatelství CERM",
  booktitle="Podnikání a management v kontextu 21. století",
  chapter="144912",
  howpublished="print",
  institution="Akademické nakladatelství CERM",
  year="2017",
  month="december",
  publisher="Akademické nakladatelství CERM",
  type="book"
}