Detail publikace

Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

Originální název

Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

Anglický název

Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

Jazyk

en

Originální abstrakt

Příspěvek je zaměřený na oblast internacionalizace malých a středních firem v České republice. Jeho součástí je prezentování některých vybraných výsledku z provedeného předvýzkumu v roce 2002, které blíže naznačují oblasti, ve kterých jsou předpokládané ohniska hlavních bariér českých malých a středních firem zabraňující jejich intenzivnějšímu zapojování do transakcí na mezinárodních trzích. Pozornost je věnována hlavně překážkám v jedné z vytypovaných oblastí, a to marketingu a marketingovému rozhodování. Článek poukazuje na nejvýznamnější strategické příležitostí a hrozby, ale také slabé a silné stránky našich firem.

Anglický abstrakt

Příspěvek je zaměřený na oblast internacionalizace malých a středních firem v České republice. Jeho součástí je prezentování některých vybraných výsledku z provedeného předvýzkumu v roce 2002, které blíže naznačují oblasti, ve kterých jsou předpokládané ohniska hlavních bariér českých malých a středních firem zabraňující jejich intenzivnějšímu zapojování do transakcí na mezinárodních trzích. Pozornost je věnována hlavně překážkám v jedné z vytypovaných oblastí, a to marketingu a marketingovému rozhodování. Článek poukazuje na nejvýznamnější strategické příležitostí a hrozby, ale také slabé a silné stránky našich firem.

BibTex


@inproceedings{BUT14007,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.",
  annote="Příspěvek je zaměřený na oblast internacionalizace malých a středních firem v České republice. Jeho součástí je prezentování některých vybraných výsledku z provedeného předvýzkumu v roce 2002, které blíže naznačují oblasti, ve kterých jsou předpokládané ohniska hlavních bariér českých malých a středních  firem zabraňující jejich intenzivnějšímu zapojování do transakcí na mezinárodních trzích. Pozornost je věnována hlavně překážkám v jedné z vytypovaných oblastí, a to marketingu a marketingovému rozhodování. Článek poukazuje na nejvýznamnější strategické příležitostí a hrozby, ale také slabé a silné stránky našich firem.",
  address="Žilina-EDIS-ŽU",
  booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  chapter="14007",
  institution="Žilina-EDIS-ŽU",
  year="2003",
  month="january",
  pages="308",
  publisher="Žilina-EDIS-ŽU",
  type="conference paper"
}