Detail publikace

Návrh metodiky budování primárního železničního bodového pole technologií GNSS v reálném čase.

BUREŠ, J.

Originální název

Návrh metodiky budování primárního železničního bodového pole technologií GNSS v reálném čase.

Český název

Návrh metodiky budování primárního železničního bodového pole technologií GNSS v reálném čase.

Anglický název

Draft of the Methodology for Building the Railway Primary Geodetic Control by Real Time GNSS Technology.

Typ

článek ve sborníku

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Článek popisuje formulaci technologie přesného měření prostorové polohy s využitím GNSS v železničním stavitelství při výstavbě nebo provozování železniční dopravní cesty. Technologie byla vyvinuta pro Správu železniční dopravní cesty, s.o. jako nástroj pro řešení podpory automatizované údržby prostorové polohy koleje na území České republiky. Technologie umožňuje dosáhnout přesnosti v mezní odchylce d10 až 15 mm s využitím permanentních síťových služeb provozovaných na území ČR.

Český abstrakt

Článek popisuje formulaci technologie přesného měření prostorové polohy s využitím GNSS v železničním stavitelství při výstavbě nebo provozování železniční dopravní cesty. Technologie byla vyvinuta pro Správu železniční dopravní cesty, s.o. jako nástroj pro řešení podpory automatizované údržby prostorové polohy koleje na území České republiky. Technologie umožňuje dosáhnout přesnosti v mezní odchylce d10 až 15 mm s využitím permanentních síťových služeb provozovaných na území ČR.

Anglický abstrakt

The contribution deals with formulation of technology for precise positioning with use of global navigation satellite systems (GNSS) in railway engineering during construction and maintenance of railway line and its spatial position. The technology was developed for Railway Infrastructure Administration, state organization (SŽDC) in order to solve automated maintenance of spatial position of railway line on territory of the Czech Republic. The technology enables precise position determination with absolute difference limit from 10 to 15 mm within GNSS permanent network on territory of the Czech Republic.

Klíčová slova

železnice, přesné měření, GNSS, prostorová poloha

Vydáno

21.04.2016

Nakladatel

Český svaz geodetů a kartografů

Místo

Brno

ISBN

978-80-02-02656-3

Kniha

Geodézie ve stavebnictví a průmyslu

Edice

1

Číslo edice

1

Strany od

63

Strany do

72

Strany počet

10

BibTex


@inproceedings{BUT125681,
  author="Jiří {Bureš}",
  title="Návrh metodiky budování primárního železničního bodového pole technologií GNSS v reálném čase.",
  annote="Článek popisuje formulaci technologie přesného měření prostorové polohy s využitím GNSS v železničním stavitelství při výstavbě nebo provozování železniční dopravní cesty.  Technologie byla vyvinuta pro Správu železniční dopravní cesty, s.o. jako nástroj pro řešení podpory automatizované údržby prostorové polohy koleje na území České republiky. Technologie umožňuje dosáhnout přesnosti v mezní odchylce d10 až 15 mm s využitím permanentních síťových služeb provozovaných na území ČR.",
  address="Český svaz geodetů a kartografů",
  booktitle="Geodézie ve stavebnictví a průmyslu",
  chapter="125681",
  edition="1",
  howpublished="print",
  institution="Český svaz geodetů a kartografů",
  year="2016",
  month="april",
  pages="63--72",
  publisher="Český svaz geodetů a kartografů",
  type="conference paper"
}