Detail publikace

Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase

RYGL, T.

Originální název

Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase

Český název

Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Cílem předkládaného vědeckého článku je zmapování vývoje užívání pojmu sociální marketing. Taktéž se jedná o vytvoření článku o sociálním marketingu jako takovém. Důvod je jednoduchý. V České republice neexistuje žádný komplexní vědecký článek, který by se tímto tématem zabýval. Za další se tento pojem v čase vyvíjí a jeho užívání taktéž. Metodologie/metody zahrnují především obsahovou analýzu, analýzu vědeckých článků, respektive vědeckých zdrojů. Dále jsou využity kvalitativní metody, konkrétně individuální hloubkové rozhovory. Cílem článku je hlubší porozumění již zmiňovanému tématu a jeho důležitosti. Výsledky slouží pro další rozvíjení disertační práce autora.

Český abstrakt

Cílem předkládaného vědeckého článku je zmapování vývoje užívání pojmu sociální marketing. Taktéž se jedná o vytvoření článku o sociálním marketingu jako takovém. Důvod je jednoduchý. V České republice neexistuje žádný komplexní vědecký článek, který by se tímto tématem zabýval. Za další se tento pojem v čase vyvíjí a jeho užívání taktéž. Metodologie/metody zahrnují především obsahovou analýzu, analýzu vědeckých článků, respektive vědeckých zdrojů. Dále jsou využity kvalitativní metody, konkrétně individuální hloubkové rozhovory. Cílem článku je hlubší porozumění již zmiňovanému tématu a jeho důležitosti. Výsledky slouží pro další rozvíjení disertační práce autora.

Klíčová slova

marketing, sociální marketing, společenská odpovědnost firem, marketing sociálních sítí, caused related marketing, Ammann, Mautilus

Rok RIV

2015

Vydáno

29.05.2015

Nakladatel

MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015

Místo

Hradec Králové

ISBN

978-80-87952-10-8

Kniha

QUAERE 2015

Číslo edice

roč. V

Strany od

235

Strany do

241

Strany počet

1582

URL

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT115109,
  author="Tomáš {Rygl}",
  title="Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase",
  annote="Cílem předkládaného vědeckého článku je zmapování vývoje užívání pojmu sociální marketing. Taktéž se jedná o vytvoření článku o sociálním marketingu jako takovém. Důvod je jednoduchý. V České republice neexistuje žádný komplexní vědecký článek, který by se tímto tématem zabýval. Za další se tento pojem v čase vyvíjí a jeho užívání taktéž. Metodologie/metody zahrnují především obsahovou analýzu, analýzu vědeckých článků, respektive vědeckých zdrojů. Dále jsou využity kvalitativní metody, konkrétně individuální hloubkové rozhovory. Cílem článku je hlubší porozumění již zmiňovanému tématu a jeho důležitosti. Výsledky slouží pro další rozvíjení disertační práce autora.",
  address="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015",
  booktitle="QUAERE 2015",
  chapter="115109",
  howpublished="electronic, physical medium",
  institution="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015",
  year="2015",
  month="may",
  pages="235--241",
  publisher="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015",
  type="conference paper"
}