Detail publikace

Psychologie v podnikání

VYKOPALOVÁ, H.

Originální název

Psychologie v podnikání

Anglický název

Psychology in Business

Typ

skriptum

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Text je zaměřen na znalosti a využití psychologických poznatků v podnikání. Zaměřuje se na organizaci a lidský faktor ve smyslu chování, motivace, podnikové kultury a etiky a na všechny procesy ovlivněné člověkem a jeho chováním. Z pohledu firmy a podnikání se předmět zabývá významem leadershipu a faktory pracovní výkonnosti ovlivňující výkon a prosperitu firmy.

Anglický abstrakt

The text focuses on the knowledge and use of psychological knowledge in business. It focuses on organization and human factor in terms of behavior, motivation, corporate culture and ethics, and all processes influenced by man and his behavior. From a business and business perspective, the subject deals with the importance of leadership and work performance factors affecting the performance and prosperity of the company.

Klíčová slova

Podnikání, osobnost, pracovní prostředí na pracovní podmínky, sociálně patologické aspekty v podnikání

Klíčová slova v angličtině

Business, personality , work environment, working conditions , socio-pathological aspects in business

Autoři

VYKOPALOVÁ, H.

Vydáno

15. 6. 2014

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-4977-0

Edice

1

Číslo edice

1

Strany od

1

Strany do

80

Strany počet

84

BibTex

@misc{BUT100574,
  author="Hana {Vykopalová}",
  title="Psychologie v podnikání",
  year="2014",
  series="1",
  edition="1",
  pages="1--80",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-4977-0",
  note="course reader"
}