Detail publikace

Management reklamací ve stavebním podniku

BŘEZINA, J. PUCHÝŘ, B.

Originální název

Management reklamací ve stavebním podniku

Anglický název

Complaints management in construction companies

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V současné dynamicky se rozvíjející době přišlo v důsledku otevření se našeho hospodářství světu do stavebnictví mnoho nových technologií a materiálů. S těmito produkty a pracovními postupy jsme se museli, coby stavaři, seznámit a naučit se s nimi pracovat. Materiály včetně nových technologií přinesly kromě zvýšení výrobní rychlosti, efektivnosti a produktivity práce také vyšší nároky na kvalitu a přesnost provádění staveb.

Anglický abstrakt

Todays modern and developing time with many new technologies and working procedures requires specialization of work. This is also true for complaints management in construction companies. The solution to this situation is the establishment of separate departments of quality management, control and complaints.

Klíčová slova

reklamace, stavební podnik,kvalita, kontrola

Klíčová slova v angličtině

quality management, control and complaints

Autoři

BŘEZINA, J.; PUCHÝŘ, B.

Rok RIV

2012

Vydáno

18. 9. 2012

Nakladatel

ČVUT Praha FAST, VUT v Brně FAST, VŠB Ostava

Místo

Praha

ISSN

1210-4027

Periodikum

Stavební obzor

Ročník

21

Číslo

9

Stát

Česká republika

Strany od

324

Strany do

326

Strany počet

3

BibTex

@article{BUT95995,
  author="Josef {Březina} and Bohumil {Puchýř}",
  title="Management reklamací ve stavebním podniku",
  journal="Stavební obzor",
  year="2012",
  volume="21",
  number="9",
  pages="324--326",
  issn="1210-4027"
}