Detail publikace

Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku

ČECHOVÁ, E.

Originální název

Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku

Anglický název

Means of benchmarking in measuring company performance and competitive advantage

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V úvodu svého příspěvku uvádí autorka současný stav v problematice výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. V další části popisuje základní přístupyk benchmarkingu. Benchmarking je nedílnou součásti systému měření výkonnosti podniku. Příspěvek obsahuje část analýzy provedené v souvislosti s poznáním současného stavu v dané problematice. U benchmarkingu zdůrazňuje autorka také úlohu a významnost marketingového informačního systému. V závěru příspěvku se snaží popsat hlavní bariéry implementace benchmarkingu v podnicích.

Anglický abstrakt

Problematics of benchmarking and means of benchmarking in measuring company performance and competitive advantage

Klíčová slova

konkurenceschopnost, výkonnost, benchmarking, marketingový informační systém

Klíčová slova v angličtině

competitive advantage, performance, benchmarking

Autoři

ČECHOVÁ, E.

Vydáno

15. 6. 2006

Nakladatel

Universita Hradec Králové

Místo

Hradec Králové

ISBN

80-7041-164-3

Kniha

Sborník příspěvků z 6. doktorandské konference IMEA 2006

Edice

1

Strany od

525

Strany do

529

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT93390,
  author="Eva {Kotková}",
  title="Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku",
  booktitle="Sborník příspěvků z 6. doktorandské konference IMEA 2006",
  year="2006",
  series="1",
  pages="525--529",
  publisher="Universita Hradec Králové",
  address="Hradec Králové",
  isbn="80-7041-164-3"
}