Detail publikace

Connections Between CRM and Market Orientation

FREJKOVÁ, D. CHALUPSKÝ, V.

Originální název

Connections Between CRM and Market Orientation

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

The main goal of this paper is to analyze the relationship between two key managerial concepts: customer relationship management (CRM) and market orientation (MO). We decided to conduct a more thorough research on the basis of our previous research in these fields, as MO and CRM should be strong concepts that help companies achieve success.

Klíčová slova

Customer relationship management, CRM, market orientation, MO, the aeronautical industry

Autoři

FREJKOVÁ, D.; CHALUPSKÝ, V.

Rok RIV

2012

Vydáno

24. 1. 2012

Místo

České Budějovice

ISSN

1212-3285

Periodikum

Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH

Ročník

15

Číslo

1

Stát

Česká republika

Strany od

55

Strany do

64

Strany počet

10

BibTex

@article{BUT89191,
  author="Daniela {Frejková} and Vladimír {Chalupský}",
  title="Connections Between CRM and Market Orientation",
  journal="Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH",
  year="2012",
  volume="15",
  number="1",
  pages="55--64",
  issn="1212-3285"
}