Detail publikace

Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje

KOTLÍK, J.

Originální název

Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje

Anglický název

Study the possibility of using a new distribution channel and business partners with a direct influence on sales strategy

Typ

studie

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem této studie pro společnost Ultrasport s.r.o. je analyzovat stávající stav prodejních kanalů a jejich procesů. Společnosti Ultrasport navrhnout celkovou reorganizaci struktury internetové prezentace, společně se zavedením nového účinného distribučního kanálu.

Anglický abstrakt

The aim of this study Ultrasport Company Ltd. is to analyze the current state of their sales channels and processes. Companies Ultrasport propose an overhaul structure of the Internet presentation, together with the introduction of new efficient distribution channel.

Klíčová slova

internet, prodejní kanály

Klíčová slova v angličtině

internet,sales channels

Autoři

KOTLÍK, J.

Vydáno

9. 6. 2010

Nakladatel

Ultrasport s r.o., Svitavy

Místo

Brno

Strany od

1

Strany do

28

Strany počet

28

BibTex

@misc{BUT68428,
  author="Josef {Kotlík}",
  title="Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje",
  year="2010",
  pages="1--28",
  publisher="Ultrasport s r.o., Svitavy",
  address="Brno",
  note="study"
}