Detail publikace

Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS

ŠČERBA, M. APELTAUER, T. SMĚLÝ, M.

Originální název

Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS

Český název

Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS

Typ

přednáška

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V dubnu roku 2007 bylo Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. pověřeno řešením projektu CONGMAN Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS. Zadavatelem tohoto projektu vědy a výzkumu je Ministerstvo dopravy ČR. Od zahájení řešení projektu se řešitelský tým (CDV, VUT, Hit Hofman, s.r.o.) soustředil na vývoj mobilních telematických jednotek, které mohou být účinným doplněním stávajících telematických řídících systémů nebo mohou být dočasně použity v místech s omezenou průjezdní kapacitou. Ústředním cílem byla snaha o vytvoření automatického systému řízení dopravního proudu v místech, kde jeden jízdní pruh zaniká - tzv. zip. Systém byl podroben ověření funkčností za pomoci mikroskopických modelovacích SW a bude pilotně otestován na vybraném úseku dálniční sítě ČR.

Český abstrakt

V dubnu roku 2007 bylo Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. pověřeno řešením projektu CONGMAN Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS. Zadavatelem tohoto projektu vědy a výzkumu je Ministerstvo dopravy ČR. Od zahájení řešení projektu se řešitelský tým (CDV, VUT, Hit Hofman, s.r.o.) soustředil na vývoj mobilních telematických jednotek, které mohou být účinným doplněním stávajících telematických řídících systémů nebo mohou být dočasně použity v místech s omezenou průjezdní kapacitou. Ústředním cílem byla snaha o vytvoření automatického systému řízení dopravního proudu v místech, kde jeden jízdní pruh zaniká - tzv. zip. Systém byl podroben ověření funkčností za pomoci mikroskopických modelovacích SW a bude pilotně otestován na vybraném úseku dálniční sítě ČR.

Klíčová slova

dopravní proud, pracovní zóny, zipování

Vydáno

31.03.2009

Místo

Praha

Strany od

1

Strany do

6

Strany počet

6

Dokumenty

BibTex


@misc{BUT65508,
  author="Marek {Ščerba} and Tomáš {Apeltauer} and Martin {Smělý}",
  title="Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS",
  annote="V dubnu roku 2007 bylo Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. pověřeno řešením projektu CONGMAN Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na
D a R pomocí ITS. Zadavatelem tohoto projektu vědy a výzkumu je Ministerstvo dopravy ČR. Od zahájení řešení projektu se řešitelský tým (CDV, VUT, Hit Hofman, s.r.o.) soustředil na vývoj mobilních telematických jednotek, které mohou být účinným doplněním stávajících telematických řídících systémů nebo mohou být dočasně použity v místech s omezenou průjezdní kapacitou. Ústředním cílem byla snaha o vytvoření automatického systému řízení dopravního proudu v místech, kde jeden jízdní pruh zaniká - tzv. zip. Systém byl podroben ověření funkčností za pomoci mikroskopických modelovacích SW a bude pilotně otestován na vybraném úseku dálniční sítě ČR.",
  chapter="65508",
  year="2009",
  month="march",
  pages="1--6",
  type="lecture"
}