Detail publikace

Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami

NAVRÁTILOVÁ, L.

Originální název

Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami

Anglický název

Internet advertising and the perception of different cultures

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cilem prispevku je vymezit moznosti internetove reklamy, která je dulezitym nastrojem konkurenceschopnosti. Prispevek na zaklade Hofstedeho kulturních dimenzí resi problematiku vlivu prijimani teto reklamy odlisnymi kulturami zejmena v soucasne dobe dostupnosti zbozi a propojování trhu. Prinosem je poznani novych trendu internetove reklamy a kulturních diverzit, které existují uvnitr jednotneho evropskeho trhu.

Anglický abstrakt

Purpose of this paper is to define the possibilities of the web advertising that is an important tool for competitiveness. The paper upon Hofstede cultural dimensions addresses the issue of the impact of adopting this advertising by different cultures especially in the current era of availability of goods and networking markets. Benefit is the knowledge of new trends in online advertising and cultural diversity that exist within the single European market.

Klíčová slova

internetová reklama, trendy internetové reklamy, kulturní dimenze dle Hofstedeho

Klíčová slova v angličtině

Internet advertising, online advertising trends, cultural dimensions by Hofstede

Autoři

NAVRÁTILOVÁ, L.

Vydáno

18. 11. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Místo

Brno: Masaryk University

ISBN

978-80-210-4990-1

Kniha

Dny Práva 2009

Strany od

2946

Strany do

2951

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT60940,
  author="Ludmila {Navrátilová}",
  title="Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami",
  booktitle="Dny Práva 2009",
  year="2009",
  pages="2946--2951",
  publisher="Masarykova univerzita, Právnická fakulta",
  address="Brno: Masaryk University",
  isbn="978-80-210-4990-1"
}