Detail publikace

Propojení jazyka a kultury v mezinárodní internetové reklamě

NAVRÁTILOVÁ, L.

Originální název

Propojení jazyka a kultury v mezinárodní internetové reklamě

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem příspěvku je vysvětlení důležitosti jazyka a kultury při orientaci reklamy na zahraniční trhy a porovnání internetové reklamy a její souhry mezi jazykem a kulturou u pěti známých nadnárodních společností: Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Intel a Microsoft. V příspěvku jsou vysvětleny rozdíly mezi původními webovými stránkami firem v anglickém jazyce a zjednodušenném a tradičním čínském jazyce.

Klíčová slova

internetová reklama, kultura, jazyk, kulturní kontext

Autoři

NAVRÁTILOVÁ, L.

Vydáno

4. 12. 2009

ISBN

978-80-214-3980-1

Kniha

International workshop for PhD students 2009

Strany od

1

Strany do

6

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT34017,
  author="Ludmila {Navrátilová}",
  title="Propojení jazyka a kultury v mezinárodní internetové reklamě",
  booktitle="International workshop for PhD students 2009",
  year="2009",
  pages="1--6",
  isbn="978-80-214-3980-1"
}