Detail publikace

Myšlenkové mapy a jejich užití ke kreativizaci sociální komunikace v procesu řízení a vedení lidí - první část

FRANKOVÁ, E.

Originální název

Myšlenkové mapy a jejich užití ke kreativizaci sociální komunikace v procesu řízení a vedení lidí - první část

Anglický název

Mind Maps and Their Use in the Development of Creative Social Communication in Management and Leadership - the first Part

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na myšlenkové mapy a jejich užití ke kreativizaci sociální komunikace v procesu řízení a vedení lidí různých profesí a různých zkušeností působících v organizacích různého typu. Seznamuje s technikou tvorby myšlenkových map a s výsledky získanými aplikací této techniky.

Anglický abstrakt

The paper focuses on the mental maps technique as one of procedures for the acquisition and processing of qualitative data in the area of creativity in the social communication through management and leadership and on the use of this technique for the development of creative creative social communication with respect to development of individual (corporate member), teams as well as of the entire organization.

Klíčová slova

Myšlenková mapa. Kreativita a sociální komunikace. Řízení a vedení lidí.

Klíčová slova v angličtině

Mind map. Creative social communication. Management and leadership.

Autoři

FRANKOVÁ, E.

Rok RIV

2007

Vydáno

13. 9. 2007

Nakladatel

Praha, Vysoká škola ekonomická v Praze, 2007

Místo

Praha

ISBN

978-80-245-1207-5

Kniha

Dvořáková, Z., Stříteský, M. (eds) Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice.

Strany od

CD-ROM

Strany počet

8