Detail publikace

Společenská odpovědnost firem v oblasti životního prostředí a optimalizace environmentálních nákladů.

DOSKOČIL, R. BOUŠKOVÁ, Š.

Originální název

Společenská odpovědnost firem v oblasti životního prostředí a optimalizace environmentálních nákladů.

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek je zaměřen na společenskou odpovědnost, jednak z hlediska státu, ale především z hlediska firem. Je zde popsán vztah stakeholderského přístupu ke společenské odpovědnosti firem. Pro konkrétní oblast jsme si vybrali oblast životního prostředí a nástin možného řešení optimalizace environmentálních nákladů v praxi

Klíčová slova

Společenská odpovědnost, stakeholder, životní prostředí, optimalizace nákladů.

Autoři

DOSKOČIL, R.; BOUŠKOVÁ, Š.

Vydáno

30. 11. 2006

Nakladatel

Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v trnave

Místo

Trnava (SK)

ISBN

978-80-89220-55-7

Kniha

Nové trendy v marketingu pri uplatneni spoločenskej koncepcie marketingu

Strany od

264

Strany do

270

BibTex

@inproceedings{BUT22835,
  author="Radek {Doskočil} and Štěpánka {Boušková}",
  title="Společenská odpovědnost firem v oblasti životního prostředí a optimalizace environmentálních nákladů.",
  booktitle="Nové trendy v marketingu pri uplatneni spoločenskej koncepcie marketingu",
  year="2006",
  pages="264--270",
  publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v trnave",
  address="Trnava (SK)",
  isbn="978-80-89220-55-7"
}