Detail publikace

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V ZÁVISLOSTI NA SOUČASNÝCH TRENDECH

LUHAN, J.

Originální název

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V ZÁVISLOSTI NA SOUČASNÝCH TRENDECH

Anglický název

STRATEGIC MANAGEMENT OF E-COMMERCE BASED ON PRESENT TRENDS

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Elektronický obchod se stal jedním ze způsobů vytváření obchodní sítě. Vzhledem k nárůstu důležitosti elektronického obchodu je nezbytné zlepšit strategické řízení v této oblasti. Příspěvek se snaží nastínit základní trendy v oblasti E-commerce a jejího strategického řízení. Obsahem je charakteristika této oblasti a také osobní názory na toto téma.

Anglický abstrakt

E-commerce became one of the ways of formation trade networks. Because of increase importance of E-bussines is necessary to improve strategic management of the subject in this area. This article is focused on basic trend in E-commerce and strategic management. It contains characteristics of this area and also subjective opinions for this topic.

Klíčová slova v angličtině

E-commerce, Strategic management, Trends in E-commerce

Autoři

LUHAN, J.

Vydáno

29. 11. 2005

Nakladatel

Konvoj, spol. s r. o.

Místo

Brno

ISBN

80-7302-107-2

Kniha

MendelNet 2005

Strany počet

7

BibTex

@inproceedings{BUT20278,
  author="Jan {Luhan}",
  title="STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V ZÁVISLOSTI NA SOUČASNÝCH TRENDECH",
  booktitle="MendelNet 2005",
  year="2005",
  pages="7",
  publisher="Konvoj, spol. s r. o.",
  address="Brno",
  isbn="80-7302-107-2"
}