Detail publikace

MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU

LUHAN, J.

Originální název

MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento článek se zabývá trendy v oblasti elektronického obchodu a jeho strategickým řízením s ohledem na využití v rámci mezinárodního obchodování. První část pojednává o úloze elektronického obchodu v rámci mezinárodních vztahů. V další části jsou pak nastíněny budoucí trendy v této oblasti a poslední kapitola je věnována strategickému řízení elektronického obchodu.

Klíčová slova v angličtině

E- commerce, International business, strategic management

Autoři

LUHAN, J.

Vydáno

19. 10. 2005

Nakladatel

VUT v Brně, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

80-214-3063-X

Kniha

Proexportní politika

Strany od

83

Strany do

87

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT20159,
  author="Jan {Luhan}",
  title="MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU",
  booktitle="Proexportní politika",
  year="2005",
  pages="83--87",
  publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="80-214-3063-X"
}