Detail publikace

MATEMATICKÉ VĚDOMOSTI VERSUS MATEMATICKÉ SCHOPNOSTI

CHVÁTALOVÁ, Z.

Originální název

MATEMATICKÉ VĚDOMOSTI VERSUS MATEMATICKÉ SCHOPNOSTI

Anglický název

MATHEMATICAL SKILLS VERSUS MATHEMATICAL KNOWLEDGE

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V tomto článku jsou charakterizovány úlohy řešitelského typu jako významná součást konfrontace pojmů matematické vědomosti a matematické schopnosti a jejich význam při ověřování předpokladů uchazečů o studium ekonomického charakteru. Jsou uvedeny některé závěry statistického šetření vycházející z analýzy výsledků přijímací zkoušky na Fakultu podnikatelskou Vysokého učení technického v Brně.

Anglický abstrakt

In the paper are characterized solvig "solution type" as very importand criiterion to confronting mathematical skills and mathematical knowledge, especially at examination for studing of economic school. In the paper are presented some results from research on Faculty on Buseness and Management of University of Technology. .

Klíčová slova v angličtině

SKILLS, KNOVLEDGE,

Autoři

CHVÁTALOVÁ, Z.

Vydáno

31. 8. 2004

Místo

SR Rožňava, Žilinská univerzita v Žilině

ISBN

80-8070-287-X

Strany od

137

Strany do

152

Strany počet

15

BibTex

@inproceedings{BUT18725,
  author="Zuzana {Chvátalová}",
  title="MATEMATICKÉ VĚDOMOSTI VERSUS MATEMATICKÉ SCHOPNOSTI",
  year="2004",
  pages="137--152",
  address="SR Rožňava, Žilinská univerzita v Žilině",
  isbn="80-8070-287-X"
}