Detail publikace

Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty

LUŇÁČKOVÁ, M.

Originální název

Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty

Anglický název

Social media and its impact on businesses

Typ

článek ve sborníku mimo WoS a Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek se věnuje kritické literární rešerši z oblasti sociálních médií. Cílem článku je zpamování současného stavu - vymezení základních kanálů sociálních médií se zaměřením na sociální sítě, popis elektronického Word-Of-Mouth, hyperinformovaného zákazníka a příležitosti pro management.

Anglický abstrakt

The article deals with critical literary research in the field of online marketing. The aim of the article is mapping the current situation - the basic types of social media with focus on social networking sites, description of electronic Word-of-Mouth, hyper-informed customer and opportunity for engagement.

Klíčová slova

sociální média; sociální sítě; eWOM; marketing na sociálních médiích

Klíčová slova v angličtině

social media; social networking sites; eWOM; social media marketing

Autoři

LUŇÁČKOVÁ, M.

Vydáno

30. 1. 2020

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5835-2

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2019

Strany od

154

Strany do

162

Strany počet

266

BibTex

@inproceedings{BUT162434,
  author="Michaela {Oulehla}",
  title="Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019",
  year="2020",
  pages="154--162",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5835-2"
}