Detail publikace

Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše

ULČ, J.

Originální název

Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše

Anglický název

Process of globalization and its impact on marketing: A Narrative review

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Účelem je vytvoření komplexnějšího literárního rámce zaměřeného na vztah a změny v marketingu a souvisejících faktorech prostřednictvím dopadu globalizace na jediný soubor informací. Demonstrace některých vybraných studií podle vyhledávacích kritérií a jejich propojení.

Anglický abstrakt

The purpose is to create a more comprehensive literature framework focusing on the relationship and changes in marketing and related factors through the impact of globalization in a single set of information. Demonstration of some selected studies according to search criteria and their interconnectedness.

Klíčová slova

globalizace, born globals, mezinárodní trh, internacionalizace, mezinárodní obchod

Klíčová slova v angličtině

globalization, born globals, international market, internationalization, international business

Autoři

ULČ, J.

Vydáno

6. 12. 2019

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5835-2

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2019

Strany od

240

Strany do

247

Strany počet

266

BibTex

@inproceedings{BUT161814,
  author="Jakub {Ulč}",
  title="Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019",
  year="2019",
  pages="240--247",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5835-2"
}