Detail publikace

Hodnocení obchodních modelů z pohledu vstupu podniků na zahraniční trhy

DOMANIŽOVÁ, P.

Originální název

Hodnocení obchodních modelů z pohledu vstupu podniků na zahraniční trhy

Anglický název

Evaluation of business models from the point of view of the entry of companies into foreign markets

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento článek se zabývá mezinárodním obchodem, internacionalizací a zdůrazňuje možné formy vstupu na zahraniční trh. Nejen hodnocení obchodních modelů z pohledu vstupu podniků na mezinárodní trh, určení motivu a vybrané způsoby zahraniční expanze byly prvnotními cíli k řešení problematiky podniků při vstupu na zahraniční trh.

Anglický abstrakt

This article deals with international trade, internationalization and highlights possible forms of entry into the foreign market. Not only the evaluation of the business models from the point of view of the entry of companies into the international market, the determination of the motif and the selected ways of foreign expansion were the primary objectives for solving the problems of companies entering the foreign market.

Klíčová slova

obchodní modely, zahraniční trhy, export, internacionalizace, mezinárodní obchod, měření exportního výkonu

Klíčová slova v angličtině

business models, foreign markets, export, internationalization, international trade, export performance measurement

Autoři

DOMANIŽOVÁ, P.

Vydáno

8. 12. 2018

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5705-8

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2018

Číslo edice

1

Strany od

251

Strany do

257

Strany počet

266

BibTex

@inproceedings{BUT155269,
  author="Petra {Domanižová}",
  title="Hodnocení obchodních modelů z pohledu vstupu podniků na zahraniční trhy",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2018",
  year="2018",
  number="1",
  pages="251--257",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5705-8"
}