Detail publikace
Zapojení brněnských neziskových organizací do výuky marketingu
KAŇOVSKÁ, L. MRÁČEK, P.
Originální název
Zapojení brněnských neziskových organizací do výuky marketingu
Český název
Zapojení brněnských neziskových organizací do výuky marketingu
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Cílem příspěvku je nastínit spolupráci mezi brněnskými neziskovými organizacemi, jako je např. Hospic sv. Alžběty nebo Persefona, z. s., a Fakultou podnikatelskou z VUT v Brně ve výuce marketingu na bakalářském stupni studia. V dnešní době je nutné do výuky, a to nejen v marketingu, zapojovat co nejvíce informací z praktického chodu podniků, tak aby student získal reálný obraz skutečné dennodenní činnosti a lépe tak pochopil probíranou látku. Proto i studenti v rámci týmového projektu v hodinách marketingu zpracovávají aktuální marketingová zadání, která dané organizace zrovna řeší. Nicméně vzhledem často k dosti omezeným finančním a časovým možnostem organizací je pro ně mnohdy náročné toto skloubit s běžnou provozní činností. Proto se studenti snaží pomoci navrhnout možná řešení zadaného problému, nastínit finanční náklady a zkusit se na problematiku podívat z jiného pohledu. Spolupráce už probíhá 5. rokem a spokojenost je oboustranná.
Český abstrakt
Cílem příspěvku je nastínit spolupráci mezi brněnskými neziskovými organizacemi, jako je např. Hospic sv. Alžběty nebo Persefona, z. s., a Fakultou podnikatelskou z VUT v Brně ve výuce marketingu na bakalářském stupni studia. V dnešní době je nutné do výuky, a to nejen v marketingu, zapojovat co nejvíce informací z praktického chodu podniků, tak aby student získal reálný obraz skutečné dennodenní činnosti a lépe tak pochopil probíranou látku. Proto i studenti v rámci týmového projektu v hodinách marketingu zpracovávají aktuální marketingová zadání, která dané organizace zrovna řeší. Nicméně vzhledem často k dosti omezeným finančním a časovým možnostem organizací je pro ně mnohdy náročné toto skloubit s běžnou provozní činností. Proto se studenti snaží pomoci navrhnout možná řešení zadaného problému, nastínit finanční náklady a zkusit se na problematiku podívat z jiného pohledu. Spolupráce už probíhá 5. rokem a spokojenost je oboustranná.
Klíčová slova
Marketing, neziskové organizace, Brno
Vydáno
30.05.2018
Nakladatel
České Vysoké Učení Technické
Místo
Praha
ISBN
978-80-01-06429-0
Kniha
Albín Bráf International Scientific Conference Year 3
Strany od
77
Strany do
82
Strany počet
6
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT147830,
author="Lucie {Kaňovská} and Pavel {Mráček}",
title="Zapojení brněnských neziskových organizací do výuky marketingu",
annote="Cílem příspěvku je nastínit spolupráci mezi brněnskými neziskovými organizacemi, jako je např. Hospic sv. Alžběty nebo Persefona, z. s., a Fakultou podnikatelskou z VUT v Brně ve výuce marketingu na bakalářském stupni studia. V dnešní době je nutné do výuky, a to nejen v marketingu, zapojovat co nejvíce informací z praktického chodu podniků, tak aby student získal reálný obraz skutečné dennodenní činnosti a lépe tak pochopil probíranou látku. Proto i studenti v rámci týmového projektu v hodinách marketingu zpracovávají aktuální marketingová zadání, která dané organizace zrovna řeší. Nicméně vzhledem často k dosti omezeným finančním a časovým možnostem organizací je pro ně mnohdy náročné toto skloubit s běžnou provozní činností. Proto se studenti snaží pomoci navrhnout možná řešení zadaného problému, nastínit finanční náklady a zkusit se na problematiku podívat z jiného pohledu. Spolupráce už probíhá 5. rokem a spokojenost je oboustranná.",
address="České Vysoké Učení Technické",
booktitle="Albín Bráf International Scientific Conference Year 3",
chapter="147830",
howpublished="print",
institution="České Vysoké Učení Technické",
year="2018",
month="may",
pages="77--82",
publisher="České Vysoké Učení Technické",
type="conference paper"
}