Detail publikace

Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals

HAVÍŘ, D.

Originální název

Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals

Anglický název

Specific business success factors - customer experience, value creation and born globals

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchu firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals.

Anglický abstrakt

The purpose of this article is to analyze and verify the interdependence of the three potential success factors of companies to that are: customer experience, value creation and born globals.

Klíčová slova

zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty, born globals, faktor úspěchu

Klíčová slova v angličtině

customer experience, value creation, born globals, success factor

Autoři

HAVÍŘ, D.

Vydáno

8. 12. 2017

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5598-6

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2017

Strany od

4

Strany do

16

Strany počet

13

URL

BibTex

@inproceedings{BUT145320,
  author="David {Havíř}",
  title="Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2017",
  year="2017",
  pages="4--16",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5598-6",
  url="http://hdl.handle.net/11012/70335"
}