Detail projektu

Klíčové technologie a strategie pro řízení tření mezi kolem a kolejnicí v kolejové dopravě

Období řešení: 01.06.2019 — 31.12.2021

Označení

LTACH19001

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Hartl Martin, prof. Ing., Ph.D.
- hlavní řešitel (01.06.2019 - 31.12.2020)

Útvary

Ústav konstruování
- příjemce (11.12.2018 - nezadáno)

Zdroje financování

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR - INTER-EXCELLENCE podprogramu INTER-ACTION (LTACH19)
- plně financující (2019-07-02 - nezadáno)

Výsledky

SHI, L.B.; WANG, C.; DING, H.H.; KVARDA, D.; GALAS, R.; OMASTA, M.; WANG, W.J.; LIU, Q.Y.; HARTL, M. Laboratory investigation on the particle-size effects in railway sanding: Comparisons between standard sand and its micro fragments. Tribology International, 2020, vol. 146, no. 6, p. 106259-106259. ISSN: 0301-679X.
Detail