Detail předmětu

Marketing management

FAST-DV59Ak. rok: 2020/2021

Role marketingového řízení ve firemní praxi
Analýza marketingového prostředí
Projektování marketingových strategií
Marketingová komunikace
Marketing ve stavební firmě (organizace, zavádění, řízení, hodnocení, kontrola)

Jazyk výuky

čeština

Zajišťuje ústav

Ústav stavební ekonomiky a řízení (EKR)

Prerekvizity

Znalosti a vědomosti základů marketingu.

Osnovy výuky

1.Filosofie marketingového řízení
2.Úloha informací pro marketingový rozhodovací proces
3.Marketingový informační systém
4.Analýza marketingových informací
5.Projektování marketingové strategie
6.Marketingová analýza stavební firmy
7.-8.Návrh projektu marketingové strategie stavební firmy
9.-11.Prezentace projektu marketingové strategie
12.Management marketingové strategie stavební firmy
13.Audit marketingové strategie ve stavební firmě

Učební cíle

Získání schopností provádění marketingové analýzy ve stavební firmě.

Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky

Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění stanoví každoročně aktualizovaná vyhláška garanta předmětu.

Základní literatura

Kotler, P.: Marketing management. Grada, Praha 2001
Lesáková, D.: Marketingové analýzy a prognózy. Ekonóm, Bratislava 2002
Mozga, J.: Marketingový výzkum. Gaudeamus, Hradec Králové 2001
Pleskač, J.: Marketing ve stavebnictví. Grada Publishing, Praha 2001

Doporučená literatura

Hingston, P.: Efektivní marketing. Knižní klub, Praha 2002
Horáková, H.: Strategický marketing. Grada Publishing, Praha 2003
Christopher, M.: Logistika v marketingu. Management Press, Praha 2000
Kaňok, M.: Statistické metody marketingu.
Rumpál, P.: Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje.
Stainová, M.: E-marketing II. Vysoká škola báňská – Technická univerzita, Ostrava 2003
Westwood, J.: Jak sestavit marketingový plán. Grada Publishing, Praha 1999

Typ (způsob) výuky

 

Přednáška

39 hod., nepovinná

Vyučující / Lektor

Osnova

1.Filosofie marketingového řízení 2.Úloha informací pro marketingový rozhodovací proces 3.Marketingový informační systém 4.Analýza marketingových informací 5.Projektování marketingové strategie 6.Marketingová analýza stavební firmy 7.-8.Návrh projektu marketingové strategie stavební firmy 9.-11.Prezentace projektu marketingové strategie 12.Management marketingové strategie stavební firmy 13.Audit marketingové strategie ve stavební firmě