Detail předmětu

Základy marketingu

FIT-IZMAAk. rok: 2016/2017

Jazyk výuky

čeština

Počet kreditů

5

Zajišťuje ústav

Základní literatura

  • Kaňovská, L.: Základy marketingu. 1. vyd. Brno, CERM, 2009, 123 s., ISBN 978-80-214-3838-5.
  • Kotler, P.: Marketing management. Praha, Management Press, 2001.
  • Vysekalová, J.: Marketing. Praha, Fortuna, 2006.
  • Boučková, J., kol.: Marketing. Praha, C.H. Beck, 2003.
  • Burnett, K.: klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha, Computer Press, 2005.
  • Foret, M., Stávková, J.: Marketingový výzkum. Praha, Grada 2003.
  • Foster, T.R.V.: Jak získat a udržet zákazníky. Computer Press 2002.
  • Kaňovská, L., Tomášková, E.: DOPROVODNÉ SLUŽBY-KONKURENČNÍ VÝHODA. 1. vyd. Brno, CERM, 2009, 202 s., ISBN 978-80-7204-619-5.
  • Kotler, P.: Marketing od A do Z. Praha, Management Press, 2003.
  • Kotler, P., a de bes, f.t.: Inovativní marketing, Praha, Grada, 2005.
  • Pelsmacker, P.D., kol.: Marketing komunikace. Praha, Grada, 2003.

Doporučená literatura

  • Kaňovská, L.: Základy marketingu. 1. vyd. Brno, CERM, 2009, 123 s., ISBN 978-80-214-3838-5. (CS)
  • Kotler, P.: Marketing management. Praha, Management Press, 2001. (CS)
  • Vysekalová, J.: Marketing. Praha, Fortuna, 2006. (CS)
  • Boučková, J., kol.: Marketing. Praha, C.H. Beck, 2003. (CS)

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program IT-BC-3 bakalářský

    obor BIT , 2. ročník, letní semestr, volitelný