Detail předmětu

Počítačové technologie v prostorové tvorbě/nástroje a práce ve virtuálním prostředí - letní

FaVU-1PT-LAk. rok: 2016/2017

Seznámení s širší škálou modelovacích přístupů v 3D grafických editorech. Tvorba interaktivní 3d vizualizace v grafickém enginu Unity 3d.

Jazyk výuky

čeština

Počet kreditů

2

Garant předmětu

Zajišťuje ústav

Výsledky učení předmětu

Znalost organického modelování v editoru Sculptris, freewarových online aplikací Autodesk 123D a ovládnutí realtimové 3d vizualizace v Unity3D

Prerekvizity

Účast studenta na přednáškách Počítačové technologie v prostorové tvorbě – Zimní semestr, vhodná je znalost 2D editoru Photoshop.

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody

Metody vyučování závisejí na způsobu výuky a jsou popsány článkem 7 Studijního a zkušebního řádu VUT..

Způsob a kritéria hodnocení

Letní semestr – neklasifikovaný zápočet za docházku, 2 kredity

Osnovy výuky

1) Autodesk – online free aplikace 123D
2) Pixologic - Sculptris
3) Unity 3D - interface
4) Unity 3D - FPS controller, collider, script,...
5) Unity 3D - particle efekty, import plugginů, terrain creator,...
6) studentský projekt v rámci Softimage XSI, 123D, Sculptris a Unity 3D
7) studentský projekt v rámci Softimage XSI, 123D, Sculptris a Unity 3D
8) studentský projekt v rámci Softimage XSI, 123D, Sculptris a Unity 3D
9) studentský projekt v rámci Softimage XSI, 123D, Sculptris a Unity 3D
10) studentský projekt v rámci Softimage XSI, 123D, Sculptris a Unity 3D

Učební cíle

Kurz má seznámit studenty se základním i specifičtějším 3D softwarem, nastínit techniky a možnosti a celkově studenta zasvětit do problematiky 3d.

Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky

Přednášky jsou povinné ze 70 %.

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program bakalářský

    obor AS1 , 2. ročník, letní semestr, volitelný

Typ (způsob) výuky

 

Přednáška

13 hod., povinná

Vyučující / Lektor

Seminář

13 hod., povinná

Vyučující / Lektor