Detail předmětu

Marketing pro architekty 2

FA-MFAAk. rok: 2013/2014

Seznámit studenty se zásadami práce se zákazníky a pochopit význam marketingové praxe pro jejich samostatnou činnost.

Jazyk výuky

angličtina

Počet kreditů

2

Garant předmětu

Nabízen zahradničním studentům

Všech fakult

Korekvizity

Student ve vlastním návrhu řeší stavbu či území, prohloubí si znalosti teoretických kategorií, získá přehled o tendencích, směrech a dílech soudobé architektury, seznámí se s technickými principy řešení objektů. Vše v kontextu dějin a vývoje oboru a výtvarné prezentace.

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody

Metody vyučování závisejí na způsobu výuky a jsou popsány článkem 7 Studijního a zkušebního řádu VUT.

Způsob a kritéria hodnocení

Hodnocení je založeno na postupně vytvářeném projektu, který je oponován ve skupině a předmět je ukončen zápočtem.

Základní literatura

Horáková I., Marketing v současné praxi, Grada Praha 1995 (CS)

Doporučená literatura

Kotler P.,10 smrtelných marketingových hříchů, Grada Praha 2004 (CS)
Trias de Bes F., Kotler P., Inovativní marketing - Jak kreativním myšlením vytvářet nové trhy a vítězit na nich. Grada Publishing Praha 2005 (CS)

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program ARCHURB bakalářský

    obor ARCH , 1. ročník, letní semestr, volitelný

  • Program ARCHURB magisterský navazující

    obor ARCH , 1. ročník, letní semestr, volitelný