App
Class List
Here are the classes, structs, unions and interfaces with brief descriptions:
[detail level 123456]
oNappNamespace obsahující veškeré vlastní třídy knihovny pro zpracování obrazu
|oCColorConvertorZapouzdřuje převody mezi jednotlivými barevnými prostory pro 4 kanálové bitmapy
|oCTBitmapTřída pro reprezentaci bitmapy
|oCTPixel
|oCBlenderTřída zapouzdřuje veškeré funkce pro alpha blending bitmap pomocí statických metod
|oCTDoGSharpen
|oCTFilterTřída definuje pouze interface společný pro všechny filtry
|oCTGaussianBlurTřída pro filtr Gaussovského rozsostření
|oCTGSharpen
|oCTLaplaceSharpen
|oCTLinearFilterBázová třída pro lineární filtry
|oCTLoGSharpen
|oCTSeparableFilterBázová třída pro rychlé oddělitelné filtry
|oCTBrushGeneratorTřída slouží ke generování jednokanálových bitmap pro štětce
|oCTCubicFIntCelekm slušně funguje, pouze reindexovaná část je strašně neefektivní, ale jedná se jen o okrajovou část obrazu - 1.5 px rám
|oCTFInterpolator
|oCTLinearFInt
|oCTNearestFInt
|oCTHistogramTřída pro počítání histogramů
|oCCubicSpline
|oCTLUT
|oCTLUTGenerator
|oCMatrix3x3
|oCTTransform
|oCPointTřída reprezentuje bod v rovině pomocí celočíselných souřadnic x a y
|oCVectTřída reprezentuje vektor v rovině pomocí celočíselných souřadnic jeho počátečního a koncového bodu
|oCRectTřída reprezentuje obdélník v ss obrazu pomocí celočíselných souřadnic
|oCMirroredReindexerTřída pro LUT pro indexy
|\CPointerAreaTřída pro práci s nízkoúrovňovou reprezentací bitmapy v paměti. Třída pro práci s nízkoúrovňovou reprezentací bitmapy v paměti - dvourozměrné pole pixelů uložené jako souvislý blok dat
oNmhrBalíček obsahuje veškeré třídy aplikace psané v Javě napříč projekty
|oNappBalíček obsahuje UI a vše ostatní nutné pro běh aplikace na OS Android
||oNdebugBalíček obsahuje všechny možné debugovací třídy
||oNfragmentsBalíček obsahuje všechny fragmenty používané napříč aplikací
||oNtouchlistenersBalíček s posluchači událostí plátna
||oNutilsBalíček s pomocnými třídami
||\CAppMainActivityHlavní třída, spouští aplikaci a představuje její UI
|oNappandroidBalíček obsahuje třídy, které mají charakter knihovních a slouží k propojení aplikace s OS Android
||oNadaptersBalíček obsahuje adaptéry pro napojení platformě nezávislého jádra aplikace na konkrétní platformu
||oNdisplayerBalíček obsahuje třídy pro vykreslování bitmap
||oNfeedbackBalíček se zpětnou vazbou aplikace
||oNinterfacesBalíček pro interface
||\NviewsBalíček obsahuje třídy jednotlivých vlastních View
|\Nappcore
| oNbitmapBalíček obsahuje třídy přímo spjaté s reprezentací bitmapy
| oNblendingBalíček s třídami spjatými s blendingem
| oNcommandsBalíček obsahuje třídy s příkazy pro modifikaci obrazu a celkově asynchronní ovládání aplikace
| oNexceptionsBalíček zapouzdřuje základní výjimky aplikace
| oNfiltersBalíček s filtry
| oNgeneratorsBalíček zahrnující třídy, které generují něco, co se týká obrazu
| oNimageBalíček se souhrnou třídou pro obraz a vrstvy
| oNinterfacesBalíček obsahuje interface pro napojení na konkrétní platformu
| oNinterpolatorsBalíček obsahuje třídy sloužící k interpolaci obrazu
| oNpointopsBalíček s třídami pro bodové operace
| oNtasksBalíček obsahuje třídy pro jednotlivá vlákna jádra aplikace
| oNtoolsBalíček, který obsahuje jednotlivé nástroje
| oNtransform
| oNutilsObsahuje pomocné třídy pro běh aplikace
| \CAppCoreJádro aplikace, platformě nezávislé, pouze standartní C a Java
oCTBitmap
oCTCubicFInt
oCTDoGSharpen
oCTFilter
oCTFInterpolator
oCTGaussianBlur
oCTGSharpen
oCTHistogram
oCTLaplaceSharpen
oCTLinearFilter
oCTLinearFInt
oCTLoGSharpen
oCTLUT
oCTLUTGenerator
oCTNearestFInt
oCTPixel
oCTSeparableFilter
\CTTransform