1 #ifndef SUBMAPPOSTPROC_H 2 #define SUBMAPPOSTPROC_H 7 #include "submapstruct.h" 35 void setLandmark(qreal x, qreal y, qreal truth,
int type);
55 #endif // SUBMAPPOSTPROC_H void setLandmark(qreal x, qreal y, qreal truth, int type)
Nastavení pozice a parametru důležitého bodu.
Definition: submappostproc.cpp:159
void changeState(int state, int count)
Změna stavu načítaných dat.
Definition: submappostproc.cpp:111
Třída pro práci s submapami. Umožňuje ukládání a nahravání ze souboru a odstraňování nepotřebných sub...
Definition: submappostproc.h:14
Struktura k ukládáná submap.
Definition: submapstruct.h:12
State
Aktuální stav při načítání submapy.
Definition: submappostproc.h:47
void processLine(QByteArray &line, QFile *file)
Čtení jednoho řádku ze souboru.
Definition: submappostproc.cpp:79
void setRobotPos(qreal x, qreal y)
Nastavení pozice robota podle souřadnic.
Definition: submappostproc.cpp:145
void resizeLoadedMaps()
Realokace pole, v kterém jsou uložené všechny nahrané mapy.
Definition: submappostproc.cpp:173
void setPoint(qreal x, qreal y)
Nastavení bodu podle souřadnic.
Definition: submappostproc.cpp:133
void saveSubmap(submap_t *submap, submap_t *withLandmarks)
Ukládání submapy do souboru. Submapa bude uložena do aktuálního adresáře s příponou ...
Definition: submappostproc.cpp:24
void loadSubmap(const QString path)
Nahrávání submapy. Je potřeba aby byla ve stejném adresáři jako aplikace.
Definition: submappostproc.cpp:56