SLAM
Veřejné metody | Veřejné atributy | Seznam všech členů
Dokumentace struktury submap_t

Struktura k ukládáná submap. ...

#include <submapstruct.h>

Veřejné metody

void addLandmark (QPointF *point)
 Přidává důležitý bod do mapy, kontroluje jejich počet a automaticky realokuje pole. ...
 

Veřejné atributy

int firstAreaIndex
 
int lastAreaIndex
 
int landmarksCount
 
int landmarksAdded
 
mat absoluteRotation
 
vec absoluteTranslation
 
mat allPoints
 
robotPosition_tposition
 
landmark_t ** landmarks
 
mat landmarksPosition
 

Detailní popis

Struktura k ukládáná submap.

Dokumentace k metodám

void submap_t::addLandmark ( QPointF *  point)

Přidává důležitý bod do mapy, kontroluje jejich počet a automaticky realokuje pole.

Parametry
point- Pozice důležitého bodu.

Dokumentace k datovým členům

mat submap_t::absoluteRotation

Součin všech rotací (dosud přidaných do mapy).

vec submap_t::absoluteTranslation

Součet všech translací.

mat submap_t::allPoints

Všechny body submapy, matice n*2, kde n je počet řádku (bodů) a 2 je počet solupců (x, y).

int submap_t::firstAreaIndex

Index první oblasti area_t přidané do submapy.

landmark_t** submap_t::landmarks

Pole důležitých objektů nalezených v této submapě.

int submap_t::landmarksAdded

Skutečný počet objektů v poli landmark_t.

int submap_t::landmarksCount

Velikost pole s důležitými objekty. Velikost je větší než aktuální počet objektů, aby se předešlo častým realokacím.

mat submap_t::landmarksPosition

Pozice nalezených důležitých bodů, kde první sloupec je X a druhý Y.

int submap_t::lastAreaIndex

Index poslední oblasti area_t přidané do submapy.

robotPosition_t* submap_t::position

Pozice robota.


Dokumentace pro tuto strukturu (struct) byla generována z následujících souborů: