Vykreslovací oblast. Zde se vykreslují všechny výsledky, jak už mapy nebo samostatné oblasti.
...
#include <renderarea.h>
|
void | setPen (const QPen &pen) |
| Nastavení pera pro vykreslování bodů. ...
|
|
void | setBrush (const QBrush &brush) |
| Nastavení brushe pro vybarvování. ...
|
|
void | setAntialiased (bool antialiased) |
|
void | setTransformed (bool transformed) |
|
void | setShowCorners (bool show) |
| Nastavení zobrazení rohů. ...
|
|
void | setShowLines (bool show) |
| Nastavení zobrazování hran. ...
|
|
void | setShowIntersections (bool show) |
| Nastavení zobrazování průsečíků hran. ...
|
|
void | zoomIn () |
| Přibližení vykreslování.
|
|
void | zoomOut () |
| Oddálení vykreslování.
|
|
|
void | updated () |
|
void | statistisUpdate () |
|
|
| RenderArea (QWidget *parent=0) |
| Inicializace kreslicí plochy, nastavení barev a reset nastavení. ...
|
|
void | setData (area_t *area, bool reset) |
| Nastavení oblasti, která se má vykreslit. ...
|
|
void | setData (area_t *area, area_t *area_sec, bool reset) |
| Nastavení dvou oblastí, které se mají vykreslit najednou. ...
|
|
void | setData (QPointF *points, int pointCount, bool reset) |
| Nastavení bodů, které se mají vykreslit. ...
|
|
void | setLandmarks (arma::mat landmarkPositions, landmark_t **land, int count) |
| Nastavení důležitých objektů, které se mají vykreslit. ...
|
|
void | setRobotPosition (robotPosition_t *position) |
| Nastavení cesty robota, která se má vykreslit. ...
|
|
qreal | getZoom () |
| Vrací hodnotu přibližení. ...
|
|
QPointF | getTranslated () |
| Vrací hodnotu posunutí vykreslovací oblasti. ...
|
|
|
void | paintEvent (QPaintEvent *event) Q_DECL_OVERRIDE |
| Tento event se volá při každém překreslení.
|
|
void | paintNormal () |
| Vykreslení všech nastavených dat. Vykreslování se provádí mezi painter.save() a painter.restore().
|
|
void | resetSettings () |
| Reset nastavení jako posunutí vykreslovací oblasti a zoomování.
|
|
void | keyPressEvent (QKeyEvent *event) |
| Event key press, teď nepoužito. ...
|
|
void | mousePressEvent (QMouseEvent *event) |
| Event na mouse press. ...
|
|
void | mouseMoveEvent (QMouseEvent *event) |
| Event na mouse move (posunutí vykreslovací oblasti). ...
|
|
void | mouseReleaseEvent (QMouseEvent *) |
| Event na mouse release.
|
|
|
QPen | pen |
|
QPen | penSecond |
|
QPen | robotPen |
|
QPen | cornerPen |
|
QPen | linePen |
|
QBrush | brush |
|
bool | antialiased |
|
bool | transformed |
|
bool | mousePressed |
|
bool | showCorners |
|
bool | showLines |
|
bool | showIntersections |
|
QPoint | mousePlace |
|
QPointF | translateArea |
|
QPixmap | pixmap |
|
area_t * | area |
|
area_t * | area_sec |
|
qreal | zoom |
|
robotPosition_t * | position |
|
int | landmarkCount |
|
QPointF * | landmarks |
|
qreal * | circle |
|
Vykreslovací oblast. Zde se vykreslují všechny výsledky, jak už mapy nebo samostatné oblasti.
RenderArea::RenderArea |
( |
QWidget * |
parent = 0 | ) |
|
Inicializace kreslicí plochy, nastavení barev a reset nastavení.
- Parametry
-
QPointF RenderArea::getTranslated |
( |
| ) |
|
Vrací hodnotu posunutí vykreslovací oblasti.
- Návratová hodnota
- Výsledne posunutí v x a y.
qreal RenderArea::getZoom |
( |
| ) |
|
Vrací hodnotu přibližení.
- Návratová hodnota
- Hodnota přibližení.
void RenderArea::keyPressEvent |
( |
QKeyEvent * |
event | ) |
|
|
protected |
Event key press, teď nepoužito.
- Parametry
-
void RenderArea::mouseMoveEvent |
( |
QMouseEvent * |
event | ) |
|
|
protected |
Event na mouse move (posunutí vykreslovací oblasti).
- Parametry
-
void RenderArea::mousePressEvent |
( |
QMouseEvent * |
event | ) |
|
|
protected |
Event na mouse press.
- Parametry
-
void RenderArea::setBrush |
( |
const QBrush & |
brush | ) |
|
|
slot |
Nastavení brushe pro vybarvování.
- Parametry
-
void RenderArea::setData |
( |
area_t * |
area, |
|
|
bool |
reset |
|
) |
| |
Nastavení oblasti, která se má vykreslit.
- Parametry
-
area | - Oblast k vykreslení. |
reset | - Jestli se má resetovat nastavení. |
void RenderArea::setData |
( |
area_t * |
area, |
|
|
area_t * |
area_sec, |
|
|
bool |
reset |
|
) |
| |
Nastavení dvou oblastí, které se mají vykreslit najednou.
- Parametry
-
area | - První oblast k vykreslení. |
area_sec | - Druhá oblast k vykreslení. |
reset | - Jestli se má resetovat nastavení. |
void RenderArea::setData |
( |
QPointF * |
points, |
|
|
int |
pointCount, |
|
|
bool |
reset |
|
) |
| |
Nastavení bodů, které se mají vykreslit.
- Parametry
-
points | - Pole bodů. |
pointCount | - Počet bodů. |
reset | - Jestli se má resetovat nastavení. |
void RenderArea::setLandmarks |
( |
arma::mat |
landmarkPositions, |
|
|
landmark_t ** |
land, |
|
|
int |
count |
|
) |
| |
Nastavení důležitých objektů, které se mají vykreslit.
- Parametry
-
landmarkPositions | - Pozice důležitých objektů. |
land | - Pole objektů, spolu s parametry. |
count | - Počet objektů. |
void RenderArea::setPen |
( |
const QPen & |
pen | ) |
|
|
slot |
Nastavení pera pro vykreslování bodů.
- Parametry
-
Nastavení cesty robota, která se má vykreslit.
- Parametry
-
position | - Pozice robota k vykreslení. |
void RenderArea::setShowCorners |
( |
bool |
show | ) |
|
|
slot |
Nastavení zobrazení rohů.
- Parametry
-
show | - Jestli se mají zobrazovat rohy. |
void RenderArea::setShowIntersections |
( |
bool |
show | ) |
|
|
slot |
Nastavení zobrazování průsečíků hran.
- Parametry
-
show | - Jestli se mají zobrazovat průsečíky. |
void RenderArea::setShowLines |
( |
bool |
show | ) |
|
|
slot |
Nastavení zobrazování hran.
- Parametry
-
show | - Jestli se mají zobrazovat hrany. |
Dokumentace pro tuto třídu byla generována z následujících souborů: