8 #include "datastructures.h" 19 void statistisUpdate();
22 void setPen(
const QPen &pen);
24 void setAntialiased(
bool antialiased);
25 void setTransformed(
bool transformed);
37 void setData(QPointF *points,
int pointCount,
bool reset);
44 void paintEvent(QPaintEvent *event) Q_DECL_OVERRIDE;
64 bool showIntersections;
66 QPointF translateArea;
78 #endif // RENDERAREA_H void zoomOut()
Oddálení vykreslování.
Definition: renderarea.cpp:381
void setPen(const QPen &pen)
Nastavení pera pro vykreslování bodů.
Definition: renderarea.cpp:63
void setShowIntersections(bool show)
Nastavení zobrazování průsečíků hran.
Definition: renderarea.cpp:115
Hlavní struktura aplikace. V této struktůře jsou uložena všechna naměřená data a představuje jednu ot...
Definition: datastructures.h:71
void zoomIn()
Přibližení vykreslování.
Definition: renderarea.cpp:371
qreal getZoom()
Vrací hodnotu přibližení.
Definition: renderarea.cpp:363
void keyPressEvent(QKeyEvent *event)
Event key press, teď nepoužito.
Definition: renderarea.cpp:295
void setShowCorners(bool show)
Nastavení zobrazení rohů.
Definition: renderarea.cpp:95
Vykreslovací oblast. Zde se vykreslují všechny výsledky, jak už mapy nebo samostatné oblasti...
Definition: renderarea.h:13
void paintNormal()
Vykreslení všech nastavených dat. Vykreslování se provádí mezi painter.save() a painter.restore().
Definition: renderarea.cpp:210
Struktura k ukládání důležitých objektů jako rohy a hrany.
Definition: datastructures.h:152
void setRobotPosition(robotPosition_t *position)
Nastavení cesty robota, která se má vykreslit.
Definition: renderarea.cpp:192
QPointF getTranslated()
Vrací hodnotu posunutí vykreslovací oblasti.
Definition: renderarea.cpp:353
void setBrush(const QBrush &brush)
Nastavení brushe pro vybarvování.
Definition: renderarea.cpp:73
void setShowLines(bool show)
Nastavení zobrazování hran.
Definition: renderarea.cpp:105
void setLandmarks(arma::mat landmarkPositions, landmark_t **land, int count)
Nastavení důležitých objektů, které se mají vykreslit.
Definition: renderarea.cpp:173
Struktura k ukládáná pozice robota. Aktuální pozice je vždy [0, 0].
Definition: datastructures.h:121
RenderArea(QWidget *parent=0)
Inicializace kreslicí plochy, nastavení barev a reset nastavení.
Definition: renderarea.cpp:12
void resetSettings()
Reset nastavení jako posunutí vykreslovací oblasti a zoomování.
Definition: renderarea.cpp:283
void paintEvent(QPaintEvent *event) Q_DECL_OVERRIDE
Tento event se volá při každém překreslení.
Definition: renderarea.cpp:200
void mousePressEvent(QMouseEvent *event)
Event na mouse press.
Definition: renderarea.cpp:314
void setData(area_t *area, bool reset)
Nastavení oblasti, která se má vykreslit.
Definition: renderarea.cpp:126
void mouseReleaseEvent(QMouseEvent *)
Event na mouse release.
Definition: renderarea.cpp:342
void mouseMoveEvent(QMouseEvent *event)
Event na mouse move (posunutí vykreslovací oblasti).
Definition: renderarea.cpp:326