SLAM
Veřejné sloty | Signály | Veřejné metody | Chráněné metody | Privátní atributy | Seznam všech členů
Dokumentace třídy RenderArea

Vykreslovací oblast. Zde se vykreslují všechny výsledky, jak už mapy nebo samostatné oblasti. ...

#include <renderarea.h>

Diagram dědičnosti pro třídu RenderArea

Veřejné sloty

void setPen (const QPen &pen)
 Nastavení pera pro vykreslování bodů. ...
 
void setBrush (const QBrush &brush)
 Nastavení brushe pro vybarvování. ...
 
void setAntialiased (bool antialiased)
 
void setTransformed (bool transformed)
 
void setShowCorners (bool show)
 Nastavení zobrazení rohů. ...
 
void setShowLines (bool show)
 Nastavení zobrazování hran. ...
 
void setShowIntersections (bool show)
 Nastavení zobrazování průsečíků hran. ...
 
void zoomIn ()
 Přibližení vykreslování.
 
void zoomOut ()
 Oddálení vykreslování.
 

Signály

void updated ()
 
void statistisUpdate ()
 

Veřejné metody

 RenderArea (QWidget *parent=0)
 Inicializace kreslicí plochy, nastavení barev a reset nastavení. ...
 
void setData (area_t *area, bool reset)
 Nastavení oblasti, která se má vykreslit. ...
 
void setData (area_t *area, area_t *area_sec, bool reset)
 Nastavení dvou oblastí, které se mají vykreslit najednou. ...
 
void setData (QPointF *points, int pointCount, bool reset)
 Nastavení bodů, které se mají vykreslit. ...
 
void setLandmarks (arma::mat landmarkPositions, landmark_t **land, int count)
 Nastavení důležitých objektů, které se mají vykreslit. ...
 
void setRobotPosition (robotPosition_t *position)
 Nastavení cesty robota, která se má vykreslit. ...
 
qreal getZoom ()
 Vrací hodnotu přibližení. ...
 
QPointF getTranslated ()
 Vrací hodnotu posunutí vykreslovací oblasti. ...
 

Chráněné metody

void paintEvent (QPaintEvent *event) Q_DECL_OVERRIDE
 Tento event se volá při každém překreslení.
 
void paintNormal ()
 Vykreslení všech nastavených dat. Vykreslování se provádí mezi painter.save() a painter.restore().
 
void resetSettings ()
 Reset nastavení jako posunutí vykreslovací oblasti a zoomování.
 
void keyPressEvent (QKeyEvent *event)
 Event key press, teď nepoužito. ...
 
void mousePressEvent (QMouseEvent *event)
 Event na mouse press. ...
 
void mouseMoveEvent (QMouseEvent *event)
 Event na mouse move (posunutí vykreslovací oblasti). ...
 
void mouseReleaseEvent (QMouseEvent *)
 Event na mouse release.
 

Privátní atributy

QPen pen
 
QPen penSecond
 
QPen robotPen
 
QPen cornerPen
 
QPen linePen
 
QBrush brush
 
bool antialiased
 
bool transformed
 
bool mousePressed
 
bool showCorners
 
bool showLines
 
bool showIntersections
 
QPoint mousePlace
 
QPointF translateArea
 
QPixmap pixmap
 
area_tarea
 
area_tarea_sec
 
qreal zoom
 
robotPosition_tposition
 
int landmarkCount
 
QPointF * landmarks
 
qreal * circle
 

Detailní popis

Vykreslovací oblast. Zde se vykreslují všechny výsledky, jak už mapy nebo samostatné oblasti.

Dokumentace konstruktoru a destruktoru

RenderArea::RenderArea ( QWidget *  parent = 0)

Inicializace kreslicí plochy, nastavení barev a reset nastavení.

Parametry
parent

Dokumentace k metodám

QPointF RenderArea::getTranslated ( )

Vrací hodnotu posunutí vykreslovací oblasti.

Návratová hodnota
Výsledne posunutí v x a y.
qreal RenderArea::getZoom ( )

Vrací hodnotu přibližení.

Návratová hodnota
Hodnota přibližení.
void RenderArea::keyPressEvent ( QKeyEvent *  event)
protected

Event key press, teď nepoužito.

Parametry
event
void RenderArea::mouseMoveEvent ( QMouseEvent *  event)
protected

Event na mouse move (posunutí vykreslovací oblasti).

Parametry
event
void RenderArea::mousePressEvent ( QMouseEvent *  event)
protected

Event na mouse press.

Parametry
event
void RenderArea::setBrush ( const QBrush &  brush)
slot

Nastavení brushe pro vybarvování.

Parametry
brush
void RenderArea::setData ( area_t area,
bool  reset 
)

Nastavení oblasti, která se má vykreslit.

Parametry
area- Oblast k vykreslení.
reset- Jestli se má resetovat nastavení.
void RenderArea::setData ( area_t area,
area_t area_sec,
bool  reset 
)

Nastavení dvou oblastí, které se mají vykreslit najednou.

Parametry
area- První oblast k vykreslení.
area_sec- Druhá oblast k vykreslení.
reset- Jestli se má resetovat nastavení.
void RenderArea::setData ( QPointF *  points,
int  pointCount,
bool  reset 
)

Nastavení bodů, které se mají vykreslit.

Parametry
points- Pole bodů.
pointCount- Počet bodů.
reset- Jestli se má resetovat nastavení.
void RenderArea::setLandmarks ( arma::mat  landmarkPositions,
landmark_t **  land,
int  count 
)

Nastavení důležitých objektů, které se mají vykreslit.

Parametry
landmarkPositions- Pozice důležitých objektů.
land- Pole objektů, spolu s parametry.
count- Počet objektů.
void RenderArea::setPen ( const QPen &  pen)
slot

Nastavení pera pro vykreslování bodů.

Parametry
pen
void RenderArea::setRobotPosition ( robotPosition_t position)

Nastavení cesty robota, která se má vykreslit.

Parametry
position- Pozice robota k vykreslení.
void RenderArea::setShowCorners ( bool  show)
slot

Nastavení zobrazení rohů.

Parametry
show- Jestli se mají zobrazovat rohy.
void RenderArea::setShowIntersections ( bool  show)
slot

Nastavení zobrazování průsečíků hran.

Parametry
show- Jestli se mají zobrazovat průsečíky.
void RenderArea::setShowLines ( bool  show)
slot

Nastavení zobrazování hran.

Parametry
show- Jestli se mají zobrazovat hrany.

Dokumentace pro tuto třídu byla generována z následujících souborů: