7 #include "datastructures.h" 8 #include "statistics.h" 9 #include "submapstruct.h" 27 void setAllAreas(
area_t **allAreas);
28 int addAreaToActualSubmap(
int areaIndex);
29 void createNewSubmap();
30 void setMaxDistance(
int maxD);
31 void removeSubmap(
int submap);
33 QPointF* getSubmatPoints(
int submap);
34 int getPointsCount(
int submap)
const;
40 int getRowCountInSubmap(
int submap)
const;
41 int checkRobotPosition();
61 QPointF *actualSubmatPoints;
62 int submatPointsCount;
69 void addLandmarksToSubmap(
int areaIndex);
Struktura k ukládáná submap.
Definition: submapstruct.h:12
Hlavní struktura aplikace. V této struktůře jsou uložena všechna naměřená data a představuje jednu ot...
Definition: datastructures.h:71
robotPosition_t * getPosition(int i) const
Vrací pozice robota v dané submapě.
Definition: mapclass.h:53
Třída zajišťující real time statistiky (pravé menu první záložka).
Definition: statistics.h:12
int getSubmapsCount() const
Vrací počet všech submap.
Definition: mapclass.h:39
Struktura k ukládáná pozice robota. Aktuální pozice je vždy [0, 0].
Definition: datastructures.h:121
Třída pro práci s mapou a submapami. Obsahuje všechny submapy spolu s pozicemi důležitých objektů a r...
Definition: mapclass.h:17
submap_t * getSubmap(int i) const
Vrací směrník na požadovanou submapu.
Definition: mapclass.h:47