Organizační struktura

Odbor marketingu a vnějších vztahů

Kompetence

  • externí a interní marketing,
  • zahraniční marketing, který je řešen ve spolupráci s Odborem zahraničních vztahů,
  • příprava a realizace marketingových akcí,
  • příprava a organizace oficiálních a společenských akcí VUT, akademických obřadů (vyjma promocí),
  • řízení vizuálního stylu VUT a koordinace propagace značky VUT,
  • příprava, realizace a uplatnění propagačních tiskovin, prezentací a reklamních předmětů VUT a Rektorátu,
  • zajištění publicity VUT a součástí VUT,
  • správa a koordinace komunikace na sociálních sítích,
  • tvorba a správa časopisu VUT a elektronického časopisu,
  • sponzoring a fundraising,
  • příprava a realizace účasti VUT na tuzemských i zahraničních veletrzích ve spolupráci s Odborem pro zahraniční vztahy, Odborem studijních záležitostí a Odborem výzkumu a vývoje,
  • vztahy s absolventy,
  • řízení reklamy (vč. souvisejících smluvních vztahů),
  • řízení marketingové účasti VUT na pořádání akcí
  • posuzování marketingové účinnosti a efektivnosti marketingu,
  • příprava tiskových zpráv o dění na VUT, cílená prezentace v médiích,
  • mediální vztahy a strategie,
  • koordinace a příprava výročních zpráv o činnosti VUT,
  • provádění průzkumů a dotazníkových šetření mezi absolventy VUT,
  • provádění průzkumů a dotazníkových šetření mezi zaměstnavateli absolventů VUT,
  • sledování žebříčků univerzit, poskytování potřebných dat a vyhodnocování závěrů.

Kontaktní údaje

Odbor marketingu a vnějších vztahů
Rektorát VUT
Antonínská 548/1, Veveří, 60190 Brno

Přehled častých čísel

Karierní centrum