Detail publikace

Nákupní marketing v logistickém řetězci.

JUROVÁ, M.

Originální název

Nákupní marketing v logistickém řetězci.

Anglický název

Purchasing Marketing in the Logistics Chain

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek vychází ze zkušeností a poznatků rpojektování logistiky opatřování. Věnoje se komplexnímu pohledu na širokou škálu příležitostí a problémů, které na logistické profesionály v této oblasti čekají v 21.století., jako století "informační nebo také znalostní".

Anglický abstrakt

The paper focuses on the sphere of logistic procurement. It provides a comprehensive insight to the multitude of opportunities and problems that expect logistic profesionals in the 21st century, called "information" or "knowlende"century.

Klíčová slova v angličtině

Logistics strategy, procurement, knowledge society, purchasing marketing.

Autoři

JUROVÁ, M.

Rok RIV

2002

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

Ekonomická fakulta, VŠB - Technická universita Ostrava

Místo

Ostrava

ISBN

80-7329-012-X

Kniha

Marketing a obchod na přelomu tisíciletí

Strany od

68

Strany do

73

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT9892,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Nákupní marketing v logistickém řetězci.",
  booktitle="Marketing a obchod na přelomu tisíciletí",
  year="2002",
  pages="6",
  publisher="Ekonomická fakulta, VŠB - Technická universita Ostrava",
  address="Ostrava",
  isbn="80-7329-012-X"
}