Detail publikace

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

Český název

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblastí výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má své specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.

Český abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblastí výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má své specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.

Rok RIV

2002

Vydáno

01.01.2002

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

XXX

Kniha

New trends of the development of industry

Edice

New trends of the development of industry

Strany od

1

Strany do

10

Strany počet

10

BibTex


@inproceedings{BUT9712,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů",
  annote="Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblastí výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má své specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.",
  address="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská",
  booktitle="New trends of the development of industry",
  chapter="9712",
  edition="New trends of the development of industry",
  institution="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská",
  year="2002",
  month="january",
  pages="1",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská",
  type="conference paper"
}