Detail publikace

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

Anglický název

Importance of the marketing role in company and some aspects from the point of view of czech managers

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblastí výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má své specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.

Anglický abstrakt

The paper is intended on disccusion of international authors about changes of the marketing role in company. Marketing role has its specifications in the frame of different national and cultural conditions.The paper is about environment of czech companies and differences in marketing position in this companies.

Klíčová slova v angličtině

role marketingu, české podniky, spokojenost zákazníka

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Rok RIV

2002

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

XXX

Kniha

New trends of the development of industry

Edice

New trends of the development of industry

Strany od

1

Strany do

10

Strany počet

10

BibTex

@inproceedings{BUT9712,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů",
  booktitle="New trends of the development of industry",
  year="2002",
  series="New trends of the development of industry",
  pages="10",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="XXX"
}