Detail publikace

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

Český název

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblasti výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má svoje specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.

Český abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblasti výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má svoje specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.

Rok RIV

2002

Vydáno

01.01.2002

Nakladatel

FP VUT v Brně

Místo

Brno

ISBN

XXX

Kniha

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region

Edice

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p

Strany od

1

Strany do

11

Strany počet

11

BibTex


@inproceedings{BUT9704,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů",
  annote="Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblasti výzkumu, a na některé jejích  výsledky. Role marketingu  má svoje specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.",
  address="FP VUT v Brně",
  booktitle="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region",
  chapter="9704",
  edition="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p",
  institution="FP VUT v Brně",
  year="2002",
  month="january",
  pages="1",
  publisher="FP VUT v Brně",
  type="conference paper"
}