Detail publikace

Competitive Intelligence. Základ pro strategické rozhodování podniku.

BARTES, F.

Originální název

Competitive Intelligence. Základ pro strategické rozhodování podniku.

Anglický název

Competitive Intelligence. Basis for strategic company decisions.

Typ

kniha odborná

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Základním východiskem autorova pojetí Competitive intelligence je skutečnost, že Competitive intelligence chápe jako systémovou aplikační disciplínu. Toto pojetí Competitite intelligence staví před analytiky nové možnosti. Autor zde navrhuje originální „Pracovní plán Competitive intelligence“. Použití tohoto pracovního plánu si vynucuje radikální změnu ve vytváření podmínek, které zabezpečují úspěšnou realizaci zpravodajské analýzy informace, kterou autor považuje za „královskou disciplínu“ Competitive intelligence. Takto chápané Competitive intelligence vytváří tzv. „předpověď o budoucnosti“.

Anglický abstrakt

The basic resource for the authors' s concept of Competitive intelligence is the fact, that perceive Competitive intelligence as the application discipline system. This concept of Competitive intelligence presents new opportunities for analysts. Author suggests the original "Working plan for Competitive intelligence". This work plan application is dictated by the radical change in creating conditions which ensure the successful implementation of the intelligence analysis of the information the author considers as "Royal discipline" of Competitive intelligence. This understood of Competitive intelligence creates the so-called "forecast for the future".

Klíčová slova

Competitive Intelligence, konkurenční zpravodajství, zpravodajská analýza, pracovní plán

Klíčová slova v angličtině

Competitive Intelligence, Intelligence analysis, Working plan.

Autoři

BARTES, F.

Rok RIV

2012

Vydáno

11. 12. 2012

Nakladatel

KEY Publishing

Místo

Ostrava

ISBN

978-80-7418-113-9

Edice

monografie

Číslo edice

1.

Strany od

9

Strany do

317

Strany počet

317

BibTex

@book{BUT96535,
  author="František {Bartes}",
  title="Competitive Intelligence. Základ pro strategické rozhodování podniku.",
  year="2012",
  publisher="KEY Publishing",
  address="Ostrava",
  series="monografie",
  edition="1.",
  pages="9--317",
  isbn="978-80-7418-113-9"
}