Detail publikace

Zavěšená lávka přes dálnici D1 v Bohumíně

ZAPLETALOVÁ, L. MOJZÍK, P. STRÁSKÝ, J. PITOŇÁK, P.

Originální název

Zavěšená lávka přes dálnici D1 v Bohumíně

Český název

Zavěšená lávka přes dálnici D1 v Bohumíně

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Zavěšená lávka pro pěší přemosťující dálnici D1 je popsána s ohledem na rchitektonické a konstrukční řešení, statickou a dynamickou analyzu a technologii výstavby. Most celkové délky 115,26 m má 2 pole, která jsou zavěšena na středním pylonu tvaru písmene V. Osa lávky je v půdorysném oblouku s poloměrem 220 m. Mostovka z vysokopevnostního betonu je tvořena středním páteřním nosníkem s nesymetrickými konzlami. Pylon je sestaven ze dvou ocelových komorových nosníků vyplněných betonem. Lávka tvoří integrální konstrukční systém, u kterého je mostovka rámově spojena s pylonem a opěrami.

Český abstrakt

Zavěšená lávka pro pěší přemosťující dálnici D1 je popsána s ohledem na rchitektonické a konstrukční řešení, statickou a dynamickou analyzu a technologii výstavby. Most celkové délky 115,26 m má 2 pole, která jsou zavěšena na středním pylonu tvaru písmene V. Osa lávky je v půdorysném oblouku s poloměrem 220 m. Mostovka z vysokopevnostního betonu je tvořena středním páteřním nosníkem s nesymetrickými konzlami. Pylon je sestaven ze dvou ocelových komorových nosníků vyplněných betonem. Lávka tvoří integrální konstrukční systém, u kterého je mostovka rámově spojena s pylonem a opěrami.

Klíčová slova

zavěšená lávka pro pěší; vysokopevnostní beton; předpětí; postup výstavby; statická a dynamická analýza

Rok RIV

2012

Vydáno

14.08.2012

Nakladatel

Beton TKS s.r.o.

Místo

Praha

Strany od

8

Strany do

15

Strany počet

8

BibTex


@article{BUT94532,
  author="Lenka {Zapletalová} and Petr {Mojzík} and Jiří {Stráský} and Peter {Pitoňák}",
  title="Zavěšená lávka přes dálnici D1 v Bohumíně",
  annote="Zavěšená lávka pro pěší přemosťující dálnici D1 je popsána s ohledem na rchitektonické a konstrukční řešení, statickou a dynamickou analyzu a technologii výstavby. Most celkové délky 115,26 m má 2 pole, která jsou zavěšena na středním pylonu tvaru písmene V. Osa lávky je v půdorysném oblouku s poloměrem 220 m. Mostovka z vysokopevnostního betonu je tvořena středním páteřním nosníkem s nesymetrickými konzlami. Pylon je sestaven ze dvou ocelových komorových nosníků vyplněných betonem. Lávka tvoří integrální konstrukční systém, u kterého je mostovka rámově spojena s pylonem a opěrami.",
  address="Beton TKS s.r.o.",
  chapter="94532",
  institution="Beton TKS s.r.o.",
  number="4/2012",
  volume="12",
  year="2012",
  month="august",
  pages="8--15",
  publisher="Beton TKS s.r.o.",
  type="journal article - other"
}