Detail publikace

Modely pro výuku termodiagnostiky

VDOLEČEK, F. JANEČKA, J. KOŠÍKOVÁ, J.

Originální název

Modely pro výuku termodiagnostiky

Anglický název

Models for thermodiagnostics teaching

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Technická diagnostika sestává z několika relativně samostatných oborů. Mezi obory bezdemontážního sledování provozního stavu má své pevné místo také termodiagnostika. Její moderní bezdotykové metody musí být obsaženy ve výuce diagnostiky, což bylo umožněno především díky příslušnému projektu. Příspěvek přibližuje některé z takto realizovaných výukových modelů..

Anglický abstrakt

Technical diagnostics consists of several relatively separate fields. The thermo diagnostics has its fixed place among the disciplines disassembly monitoring the operating state. These modern non-contact methods must be contained in teaching of diagnostics for students, as it was possible thanks to a project. Paper approximates some of these implemented teaching models.

Klíčová slova

Bezkontaktní měření, teplota, teplotní pole, termodiagnostika

Klíčová slova v angličtině

Non-contact measurement, temperature, temperature field, thermo diagnostics

Autoři

VDOLEČEK, F.; JANEČKA, J.; KOŠÍKOVÁ, J.

Rok RIV

2012

Vydáno

31. 1. 2012

Nakladatel

ATD ČR o.s. Ostrava

Místo

Ostrava

ISSN

1210-311X

Periodikum

Technická diagnostika

Ročník

21

Číslo

Z1

Stát

Česká republika

Strany od

347

Strany do

352

Strany počet

6

BibTex

@article{BUT89475,
  author="František {Vdoleček} and Jan {Janečka} and Jana {Košíková}",
  title="Modely pro výuku termodiagnostiky",
  journal="Technická diagnostika",
  year="2012",
  volume="21",
  number="Z1",
  pages="347--352",
  issn="1210-311X"
}