Detail publikace

NÁVRH PALUBNÍHO ZDROJE ENERGIE MOBILNÍHO ROBOTU VUTBOT 2

SYNEK, M., SZABÓ, I., SINGULE, V.

Originální název

NÁVRH PALUBNÍHO ZDROJE ENERGIE MOBILNÍHO ROBOTU VUTBOT 2

Anglický název

SUGGESTION OF DECK POWER SOURCE SYSTEM OF AUTONOMOUS MOBILE ROBOT VUTBOT 2

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento článek pojednává o návrhu palubního zdroje energie pro lokomoční subsystém autonomního lokomočního robotu Vutbot 2. Jedná se zejména o návrh vlastního zdroje elektrické energie, návrh monitoringu stavu akumulátorových trakčních baterií a v návrh komunikace těchto prvků s nadřazeným systémem. Důraz je především kladen na modulární stavbu. Jednotlivé moduly jsou jak z nově vyvíjených a vyrobených součástí, tak z běžně dostupných stavebních prvků (komponent). Celý systém je sestaven z funkčních a montážních bloků jako maximálně otevřený pro nejrůznější aplikace.

Anglický abstrakt

This article is short treat of proposal electrical deck system of autonomous locomotive robot (ALR) named VUTBOT2. Especially about proposal own resources of electrical energy, traction battery monitoring system and communication these elements with superior system. Philosophy of manufacturing is realisation of ALR from newly developed parts and readily available building elements, functional and assembly blocks like most open system to all possible applications.

Klíčová slova v angličtině

electrical, power, mobile

Autoři

SYNEK, M., SZABÓ, I., SINGULE, V.

Rok RIV

2004

Vydáno

19. 11. 2003

Nakladatel

VŠB TU Ostrava, FS, katedra robotechniky

Místo

Ostrava

ISBN

80-248-0494-8

Kniha

Servisní robotika

Strany od

24

Strany do

29

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT8597,
  author="Miloš {Synek} and István {Szabó} and Vladislav {Singule}",
  title="NÁVRH PALUBNÍHO ZDROJE ENERGIE MOBILNÍHO ROBOTU VUTBOT 2",
  booktitle="Servisní robotika",
  year="2003",
  pages="24--29",
  publisher="VŠB TU Ostrava, FS, katedra robotechniky",
  address="Ostrava",
  isbn="80-248-0494-8"
}