Detail publikace

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

CHLEBOVSKÝ, V.

Originální název

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Anglický název

CRM - Customer Relationship Management

Typ

kniha odborná

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM. Kniha je zaměřena na zmapování aktuálního stavu v oboru. Na jeho základě pak na vytvoření metodiky pro úspěšnou implementaci moderních koncepcí řízení vztahů se zákazníky především v B-2-B prostředí.

Anglický abstrakt

How to successfuly create, implement and maintain modern CRM concept. The book is focused on the mapping of the actual status of the CRM branch and based on that the successful CRM implementation methodology is presented with primary focus on the B-2-B environment.

Klíčová slova

CRM; řízení vztahů se zákazníky; marketing; B-2-B; měření úrovně CRM

Klíčová slova v angličtině

CRM; Customer Relationship Management; Marketing; B-2-B; CRM Measurement

Autoři

CHLEBOVSKÝ, V.

Rok RIV

2005

Vydáno

1. 2. 2005

Nakladatel

Computer Press

Místo

Brno

ISBN

80-251-0798-1

Edice

Business books

Číslo edice

1

Strany počet

190

BibTex

@book{BUT62004,
  author="Vít {Chlebovský}",
  title="CRM - Řízení vztahů se zákazníky",
  year="2005",
  publisher="Computer Press",
  address="Brno",
  series="Business books",
  edition="1",
  pages="190",
  isbn="80-251-0798-1"
}