Detail publikace

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

CHLEBOVSKÝ, V.

Originální název

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Český název

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Typ

kniha odborná

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM. Kniha je zaměřena na zmapování aktuálního stavu v oboru. Na jeho základě pak na vytvoření metodiky pro úspěšnou implementaci moderních koncepcí řízení vztahů se zákazníky především v B-2-B prostředí.

Český abstrakt

Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM. Kniha je zaměřena na zmapování aktuálního stavu v oboru. Na jeho základě pak na vytvoření metodiky pro úspěšnou implementaci moderních koncepcí řízení vztahů se zákazníky především v B-2-B prostředí.

Klíčová slova

CRM; řízení vztahů se zákazníky; marketing; B-2-B; měření úrovně CRM

Rok RIV

2005

Vydáno

01.02.2005

Nakladatel

Computer Press

Místo

Brno

ISBN

80-251-0798-1

Edice

Business books

Číslo edice

1

Strany počet

190

Dokumenty

BibTex


@book{BUT62004,
  author="Vít {Chlebovský}",
  title="CRM - Řízení vztahů se zákazníky",
  annote="Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM. Kniha je zaměřena na zmapování aktuálního stavu v oboru. Na jeho základě pak na vytvoření metodiky pro úspěšnou implementaci moderních koncepcí řízení vztahů se zákazníky především v B-2-B prostředí.",
  address="Computer Press",
  chapter="62004",
  edition="Business books",
  howpublished="print",
  institution="Computer Press",
  year="2005",
  month="february",
  publisher="Computer Press",
  type="book"
}