Detail publikace

Marketingový audit spokojenosti zákazníků

CHALUPSKÝ, V.

Originální název

Marketingový audit spokojenosti zákazníků

Anglický název

Customer satisfaction audit

Typ

kniha odborná

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Teze habilitační práce obsahují pojednání o marketingovém auditu, zejména se zaměřením na oblast spokojenosti zákazníků a výsledky výzkumu v této oblasti. Součástí publikace jsou doporučení, jak pro oblast firemního managementu, tak pro další rozvoj výuky marketingu na FP VUT v Brně.

Anglický abstrakt

Submitted thesis deals with marketing audit, especially with customer satisfaction audit. Result of research on this topic are presented here, too. The recommendations both to firm´s management and to further development of marketing courses at BMF, UT Brno are presented as well.

Klíčová slova v angličtině

markeitn audit, customer satisfaction, sustainable competitive advantage

Autoři

CHALUPSKÝ, V.

Vydáno

1. 1. 2001

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-214-2005-7

Edice

vědeck spisy VUT v Brně

Strany počet

45

BibTex

@book{BUT61331,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="Marketingový audit spokojenosti zákazníků",
  year="2001",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  series="vědeck spisy VUT v Brně",
  pages="45",
  isbn="80-214-2005-7"
}