Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
CHALUPSKÝ, V.
Originální název
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Anglický název
Customer satisfaction audit
Typ
kniha odborná
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Teze habilitační práce obsahují pojednání o marketingovém auditu, zejména se zaměřením na oblast spokojenosti zákazníků a výsledky výzkumu v této oblasti. Součástí publikace jsou doporučení, jak pro oblast firemního managementu, tak pro další rozvoj výuky marketingu na FP VUT v Brně.
Anglický abstrakt
Submitted thesis deals with marketing audit, especially with customer satisfaction audit. Result of research on this topic are presented here, too. The recommendations both to firm´s management and to further development of marketing courses at BMF, UT Brno are presented as well.
Klíčová slova v angličtině
markeitn audit, customer satisfaction, sustainable competitive advantage
Autoři
Vydáno
1. 1. 2001
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně
Místo
Brno
ISBN
80-214-2005-7
Edice
vědeck spisy VUT v Brně
Strany počet
45
BibTex
@book{BUT61331, author="Vladimír {Chalupský}", title="Marketingový audit spokojenosti zákazníků", year="2001", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", series="vědeck spisy VUT v Brně", pages="45", isbn="80-214-2005-7" }