Detail publikace

Marketingový audit spokojenosti zákazníků

CHALUPSKÝ, V.

Originální název

Marketingový audit spokojenosti zákazníků

Český název

Marketingový audit spokojenosti zákazníků

Typ

kniha odborná

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Teze habilitační práce obsahují pojednání o marketingovém auditu, zejména se zaměřením na oblast spokojenosti zákazníků a výsledky výzkumu v této oblasti. Součástí publikace jsou doporučení, jak pro oblast firemního managementu, tak pro další rozvoj výuky marketingu na FP VUT v Brně.

Český abstrakt

Teze habilitační práce obsahují pojednání o marketingovém auditu, zejména se zaměřením na oblast spokojenosti zákazníků a výsledky výzkumu v této oblasti. Součástí publikace jsou doporučení, jak pro oblast firemního managementu, tak pro další rozvoj výuky marketingu na FP VUT v Brně.

Vydáno

01.01.2001

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-214-2005-7

Edice

vědeck spisy VUT v Brně

Strany počet

45

Dokumenty

BibTex


@book{BUT61331,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="Marketingový audit spokojenosti zákazníků",
  annote="Teze habilitační práce obsahují pojednání o marketingovém auditu, zejména se zaměřením na oblast spokojenosti zákazníků a výsledky výzkumu v této oblasti. Součástí publikace jsou doporučení, jak pro oblast firemního managementu, tak pro další rozvoj výuky marketingu na FP VUT v Brně.",
  address="Vysoké učení technické v Brně",
  chapter="61331",
  edition="vědeck spisy VUT v Brně",
  institution="Vysoké učení technické v Brně",
  year="2001",
  month="january",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  type="book"
}