Detail publikace

Strategický marketing

Lucie Sýkorová, Ivera Šimberová, Eva Tomáškova

Originální název

Strategický marketing

Český název

Strategický marketing

Typ

skriptum

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

Český abstrakt

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

Vydáno

02.08.2004

Nakladatel

Ing. Zdeněk Novotný, CSc.

Místo

Brno

ISBN

80-7355-017-2

Kniha

Strategický marketing

Číslo edice

1.

Strany od

1

Strany do

70

Strany počet

70

BibTex


@misc{BUT59022,
  author="Iveta {Šimberová} and Eva {Tomášková}",
  title="Strategický marketing",
  annote="Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.",
  address="Ing. Zdeněk Novotný, CSc.",
  booktitle="Strategický marketing",
  chapter="59022",
  institution="Ing. Zdeněk Novotný, CSc.",
  year="2004",
  month="august",
  pages="1--70",
  publisher="Ing. Zdeněk Novotný, CSc.",
  type="course reader"
}