Detail publikace

Strategický marketing

CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J., HOFFMANN, P.

Originální název

Strategický marketing

Anglický název

Strategic marketing

Typ

skriptum

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.

Anglický abstrakt

This study material gives students a wide spectrum of information from the area of marketing strategy. It is well-thought-out material for Strategic marketing course, there are informations necessary for marketing simulation The Global Marketplace

Klíčová slova v angličtině

Marketing strategy, marketing simulation, The Global Marketplace

Autoři

CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J., HOFFMANN, P.

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-80-214-2201-

Strany počet

100

BibTex

@misc{BUT58926,
  author="Vladimír {Chalupský} and Josef {Hajkr} and Přemysl {Hoffmann}",
  title="Strategický marketing",
  year="2002",
  pages="100",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-80-214-2201-",
  note="course reader"
}