Detail publikace

Strategický marketing

CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J., HOFFMANN, P.

Originální název

Strategický marketing

Český název

Strategický marketing

Typ

skriptum

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.

Český abstrakt

Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.

Vydáno

01.01.2002

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-80-214-2201-

Strany počet

100

Dokumenty

BibTex


@misc{BUT58926,
  author="Vladimír {Chalupský} and Josef {Hajkr} and Přemysl {Hoffmann}",
  title="Strategický marketing",
  annote="Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.",
  address="Vysoké učení technické v Brně",
  chapter="58926",
  institution="Vysoké učení technické v Brně",
  year="2002",
  month="january",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  type="course reader"
}