Detail publikace

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

CHALUPSKÝ, V., HOFFMANN, P., STŘELSKÁ, K.

Originální název

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

Český název

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

Typ

výzkumná zpráva

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Zpráva za řešení výzkumného úkolu v roce 2001 obsahuje poznatky o provedeném průzkumu uplatnění marketingového auditu v našich firmách.

Český abstrakt

Zpráva za řešení výzkumného úkolu v roce 2001 obsahuje poznatky o provedeném průzkumu uplatnění marketingového auditu v našich firmách.

Rok RIV

2001

Vydáno

01.01.2001

Nakladatel

a

Místo

Brno

ISBN

123456

Kniha

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

Edice

19

Strany počet

45

Dokumenty

BibTex


@techreport{BUT56504,
  author="Vladimír {Chalupský} and Přemysl {Hoffmann} and Kateřina {Střelská}",
  title="Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody",
  annote="Zpráva za řešení výzkumného úkolu v roce 2001 obsahuje poznatky o provedeném průzkumu uplatnění marketingového auditu v našich firmách.",
  address="a",
  booktitle="Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody",
  chapter="56504",
  edition="19",
  institution="a",
  year="2001",
  month="january",
  publisher="a",
  type="report"
}