Detail publikace

"Questionnaire as a Supportive Evaluation in ESP at University of Technology".

Originální název

"Questionnaire as a Supportive Evaluation in ESP at University of Technology".

Anglický název

"Questionnaire as a Supportive Evaluation in ESP at University of Technology".

Jazyk

en

Originální abstrakt

Tato na výzkum orientovaná práce je založena na analýze různých typů dotazníků používaných ve výuce odborné angličtiny společně s těmi,které jsou orientovány obecněji.Zdůrazňuje nutnost hodnocení jako nedílnou součást vývoje učitele i jeho podporu jako např. revizi osnov a výukových matriálů a tím současně zajištění toho,že hodnocení pokroku studentů udržuje tempo s vývojem kurzu samotného.Založeno na analýze dotazníků vytvořený a použitých na ústavu jazyků.

Anglický abstrakt

Tato na výzkum orientovaná práce je založena na analýze různých typů dotazníků používaných ve výuce odborné angličtiny společně s těmi,které jsou orientovány obecněji.Zdůrazňuje nutnost hodnocení jako nedílnou součást vývoje učitele i jeho podporu jako např. revizi osnov a výukových matriálů a tím současně zajištění toho,že hodnocení pokroku studentů udržuje tempo s vývojem kurzu samotného.Založeno na analýze dotazníků vytvořený a použitých na ústavu jazyků.

BibTex


@inproceedings{BUT5017,
  author="Alena {Baumgartnerová}",
  title=""Questionnaire as a Supportive Evaluation in ESP at University of Technology".",
  annote="Tato na výzkum orientovaná práce je založena na  analýze různých typů dotazníků používaných ve výuce odborné angličtiny společně s těmi,které jsou orientovány obecněji.Zdůrazňuje nutnost hodnocení jako nedílnou součást vývoje učitele i jeho podporu jako např. revizi osnov a výukových matriálů a tím současně zajištění toho,že hodnocení pokroku studentů udržuje tempo s vývojem kurzu samotného.Založeno na analýze dotazníků vytvořený a použitých na ústavu jazyků.",
  address="Asociace učitelů angličtiny ČR - AUAČR/ATECR",
  booktitle="Spectrum 2000",
  chapter="5017",
  institution="Asociace učitelů angličtiny ČR - AUAČR/ATECR",
  year="2002",
  month="november",
  pages="15-16",
  publisher="Asociace učitelů angličtiny ČR - AUAČR/ATECR",
  type="conference paper"
}