Detail publikace

Oblasti výkonnosti dodavatelského řetězce z pohledu trhu

BARTOŠ, V.

Originální název

Oblasti výkonnosti dodavatelského řetězce z pohledu trhu

Český název

Oblasti výkonnosti dodavatelského řetězce z pohledu trhu

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Důvodem existence jakékoli společnosti je služba zákazníkovi. Důvodem existence kteréhokoli dodavatelského řetězce je zásobování trhu, ke kterému je připojen. Abychom zjistili výkon, který by měl dodavatelský řetězec splňovat, musíme vyhodnotit cílový trh. Je tedy důležité v první řadě začlenit jednotlivý trh a rozpoznat požadavky a příležitosti, které představuje pro své dodavatelské řetězce. Tento článek se zaměřuje na čtyři oblasti výkonnosti, které by každý účastník v řetězci měl měřit. Dále rozebírá ukazatele, které mohou být používány v každé z těchto oblasti výkonnosti.

Český abstrakt

Důvodem existence jakékoli společnosti je služba zákazníkovi. Důvodem existence kteréhokoli dodavatelského řetězce je zásobování trhu, ke kterému je připojen. Abychom zjistili výkon, který by měl dodavatelský řetězec splňovat, musíme vyhodnotit cílový trh. Je tedy důležité v první řadě začlenit jednotlivý trh a rozpoznat požadavky a příležitosti, které představuje pro své dodavatelské řetězce. Tento článek se zaměřuje na čtyři oblasti výkonnosti, které by každý účastník v řetězci měl měřit. Dále rozebírá ukazatele, které mohou být používány v každé z těchto oblasti výkonnosti.

Klíčová slova

dodavatelský řetězec, měření výkonnosti, cílové trhy, zákazník

Rok RIV

2009

Vydáno

15.07.2009

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Místo

Pardubice

Strany od

5

Strany do

12

Strany počet

7

BibTex


@article{BUT49194,
  author="Vojtěch {Bartoš}",
  title="Oblasti výkonnosti dodavatelského řetězce z pohledu trhu",
  annote="Důvodem existence jakékoli společnosti je služba zákazníkovi. Důvodem existence kteréhokoli dodavatelského řetězce je zásobování trhu, ke kterému je připojen. Abychom zjistili výkon, který by měl dodavatelský řetězec splňovat, musíme vyhodnotit cílový trh. Je tedy důležité v první řadě začlenit jednotlivý trh a rozpoznat požadavky a příležitosti, které představuje pro své dodavatelské řetězce. Tento článek se zaměřuje na čtyři oblasti výkonnosti, které by každý účastník v řetězci měl měřit. Dále rozebírá ukazatele, které mohou být používány v každé z těchto oblasti výkonnosti.",
  address="Univerzita Pardubice",
  chapter="49194",
  institution="Univerzita Pardubice",
  journal="Scientific Papers of the University of Pardubice.Series D, Faculty of Economics and Administration",
  number="1",
  volume="14",
  year="2009",
  month="july",
  pages="5--12",
  publisher="Univerzita Pardubice",
  type="journal article - other"
}