Detail publikace

Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.

CHALUPSKÝ, V.

Originální název

Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.

Český název

Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek popisuje výsledek procesu inovace předmětu Marketingové aplikace - jako jednoho ze ztěžejních předmětů závěrečného ročníku magisterského studia oboru Podnikové finance a obchod na Fakultě podnikatelské VUT v Brně

Český abstrakt

Příspěvek popisuje výsledek procesu inovace předmětu Marketingové aplikace - jako jednoho ze ztěžejních předmětů závěrečného ročníku magisterského studia oboru Podnikové finance a obchod na Fakultě podnikatelské VUT v Brně

Klíčová slova

marketingové aplikace, inovace výuky, obor podnikové finance a obchod

Rok RIV

2008

Vydáno

12.12.2008

Nakladatel

ČMS

Místo

Praha

ISSN

1211-5622

Periodikum

Marketing a komunikace

Ročník

XVIII (4)

Číslo

4

Stát

CZ

Strany od

10

Strany do

12

Strany počet

2

Dokumenty

BibTex


@article{BUT48380,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.",
  annote="Příspěvek popisuje výsledek procesu inovace předmětu Marketingové aplikace - jako jednoho ze ztěžejních předmětů závěrečného ročníku magisterského studia oboru Podnikové finance a obchod na Fakultě podnikatelské VUT v Brně",
  address="ČMS",
  chapter="48380",
  institution="ČMS",
  journal="Marketing a komunikace",
  number="4",
  volume="XVIII (4)",
  year="2008",
  month="december",
  pages="10--12",
  publisher="ČMS",
  type="journal article - other"
}