Detail publikace

Měření výkonnosti dodavatelů

BARTOŠ, V.

Originální název

Měření výkonnosti dodavatelů

Český název

Měření výkonnosti dodavatelů

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V podmínkách globální konkurence a trvalých změn prostředí je stále větší důraz kladen na možnosti měření strategické výkonnosti podniku. Nedílnou součástí je i měření výkonnosti dodavatelů. Je potřeba si uvědomit, že dodavatelé jsou pro většinu podniků naprosto klíčoví, a přesto mnoho českých podniků provádí jen velmi nedostatečné měření jejich výkonů. O výsledné schopnosti uspokojovat požadavky zákazníků často rozhoduje už kvalita nakupovaných vstupů, která je přímo úměrná kvalitě vztahů s dodavateli. V tomto článku je pojednáno o významu hodnocení výkonnosti dodavatelů a návod jak je možné lépe kontrolovat výkon našich dodavatelů.

Český abstrakt

V podmínkách globální konkurence a trvalých změn prostředí je stále větší důraz kladen na možnosti měření strategické výkonnosti podniku. Nedílnou součástí je i měření výkonnosti dodavatelů. Je potřeba si uvědomit, že dodavatelé jsou pro většinu podniků naprosto klíčoví, a přesto mnoho českých podniků provádí jen velmi nedostatečné měření jejich výkonů. O výsledné schopnosti uspokojovat požadavky zákazníků často rozhoduje už kvalita nakupovaných vstupů, která je přímo úměrná kvalitě vztahů s dodavateli. V tomto článku je pojednáno o významu hodnocení výkonnosti dodavatelů a návod jak je možné lépe kontrolovat výkon našich dodavatelů.

Klíčová slova

Měření výkonnosti, dodavatelský řetězec, kvalita, výkonnost dodavatelů

Rok RIV

2008

Vydáno

12.11.2008

Nakladatel

Bratislavská vysoká škola práva

Místo

Bratislava

Strany od

28

Strany do

32

Strany počet

110

BibTex


@article{BUT48205,
  author="Vojtěch {Bartoš}",
  title="Měření výkonnosti dodavatelů",
  annote="V podmínkách globální konkurence a trvalých změn prostředí je stále větší důraz kladen na možnosti měření strategické výkonnosti podniku. Nedílnou součástí je i měření výkonnosti dodavatelů. Je potřeba si uvědomit, že dodavatelé jsou pro většinu podniků naprosto klíčoví, a přesto mnoho českých podniků provádí jen velmi nedostatečné měření jejich výkonů. O výsledné schopnosti uspokojovat požadavky zákazníků často rozhoduje už kvalita nakupovaných vstupů, která je přímo úměrná kvalitě vztahů s dodavateli. V tomto článku je pojednáno o významu hodnocení výkonnosti dodavatelů a návod jak je možné lépe kontrolovat výkon našich dodavatelů.",
  address="Bratislavská vysoká škola práva",
  chapter="48205",
  institution="Bratislavská vysoká škola práva",
  journal="Ekonómia a podnikanie",
  number="2",
  volume="2",
  year="2008",
  month="november",
  pages="28--32",
  publisher="Bratislavská vysoká škola práva",
  type="journal article - other"
}