Detail publikace

Marketing českých firem z pohledu internacionalizace a globalizace

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Marketing českých firem z pohledu internacionalizace a globalizace

Anglický název

Marketing of the Czech Companies from the point of Internationalization and Globalization

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na postihnutí současného stavu globalizačního vývoje. Nandnárodní společnosti jsou považovány za hlavní faktor globalizace, ale z ekonomického pohledu je tento pohled daloeko komplikovanější. Do tohoto procesu zasahuje rostoucí internacionalizace Malých a středních firem.Narůstající konkurence na globálním trhu znamená výzvu pro české společnosti využívat efektivněji marketingové principy, které umožní uspokojovat potřeby a požadavky globálního zákazníka.

Anglický abstrakt

The contribution focuses on the delimitation of the knowledge regarding the current level of the globalization development. Multi-national companies (MCNs´) are considered as the significant factor of globalization, but from the economical point of view is this problem rather complicated. Into the action interferes the growing internationalization of small and medium-sized companies (SMEs´). Growing competitiveness at global markets represents the challenge for the Czech companies in the form of the effective use of marketing, which reacts to these phenomen by the means of such offers, which would satisfy needs and requirements of the global customers.

Klíčová slova v angličtině

Internationalization, Globalization, SME´s, Marketing

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Rok RIV

2001

Vydáno

1. 1. 2001

Nakladatel

The University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration

Místo

Pardubice

ISBN

80-7194-347-9

Kniha

1st International Post-Graduate Conference IMEA 2001

Edice

zborník

Strany od

330

Strany do

333

Strany počet

4

BibTex

@{BUT106389
}