Detail publikace

Marketing českých firem z pohledu internacionalizace a globalizace

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Marketing českých firem z pohledu internacionalizace a globalizace

Český název

Marketing českých firem z pohledu internacionalizace a globalizace

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na postihnutí současného stavu globalizačního vývoje. Nandnárodní společnosti jsou považovány za hlavní faktor globalizace, ale z ekonomického pohledu je tento pohled daloeko komplikovanější. Do tohoto procesu zasahuje rostoucí internacionalizace Malých a středních firem.Narůstající konkurence na globálním trhu znamená výzvu pro české společnosti využívat efektivněji marketingové principy, které umožní uspokojovat potřeby a požadavky globálního zákazníka.

Český abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na postihnutí současného stavu globalizačního vývoje. Nandnárodní společnosti jsou považovány za hlavní faktor globalizace, ale z ekonomického pohledu je tento pohled daloeko komplikovanější. Do tohoto procesu zasahuje rostoucí internacionalizace Malých a středních firem.Narůstající konkurence na globálním trhu znamená výzvu pro české společnosti využívat efektivněji marketingové principy, které umožní uspokojovat potřeby a požadavky globálního zákazníka.

Rok RIV

2001

Vydáno

01.01.2001

Nakladatel

The University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration

Místo

Pardubice

ISBN

80-7194-347-9

Kniha

1st International Post-Graduate Conference IMEA 2001

Edice

zborník

Strany od

330

Strany do

333

Strany počet

4

BibTex


@inproceedings{BUT4707,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Marketing českých firem z pohledu internacionalizace a globalizace",
  annote="Příspěvek se zaměřuje na postihnutí současného stavu globalizačního vývoje. Nandnárodní společnosti jsou považovány za hlavní faktor globalizace, ale z ekonomického pohledu je tento pohled daloeko komplikovanější. Do tohoto procesu zasahuje rostoucí internacionalizace Malých a středních firem.Narůstající konkurence na globálním trhu znamená výzvu pro české společnosti využívat efektivněji marketingové principy, které umožní uspokojovat potřeby a požadavky globálního zákazníka.",
  address="The University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration",
  booktitle="1st International Post-Graduate Conference IMEA 2001",
  chapter="4707",
  edition="zborník",
  institution="The University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration",
  year="2001",
  month="january",
  pages="330",
  publisher="The University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration",
  type="conference paper"
}