Detail publikace

Marketing

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Marketing

Český název

Marketing

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Na základě průzkumu chování průmyslových organizací v první části řešeného výzkumu uvádíme postupy a doporučení v souvislosti s nejnovějšími trendy pro oblast marketing.

Český abstrakt

Na základě průzkumu chování průmyslových organizací v první části řešeného výzkumu uvádíme postupy a doporučení v souvislosti s nejnovějšími trendy pro oblast marketing.

Vydáno

01.01.2001

Strany od

BibTex


@inproceedings{BUT4703,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Marketing",
  annote="Na základě průzkumu chování průmyslových organizací v první části řešeného výzkumu uvádíme postupy a doporučení v souvislosti s nejnovějšími trendy pro oblast marketing.",
  booktitle="",
  chapter="4703",
  year="2001",
  month="january",
  pages="",
  type="conference paper"
}