Detail publikace

Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.

Český název

Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Marketing

Český abstrakt

Marketing

Rok RIV

2001

Vydáno

01.01.2001

Nakladatel

Žilinská univerzita

Místo

Žilina

ISBN

80-7100-897-4

Kniha

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Edice

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Strany od

106

Strany do

111

Strany počet

6

BibTex


@inproceedings{BUT4697,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.",
  annote="Marketing",
  address="Žilinská univerzita",
  booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  chapter="4697",
  edition="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  institution="Žilinská univerzita",
  year="2001",
  month="january",
  pages="106",
  publisher="Žilinská univerzita",
  type="conference paper"
}