Detail publikace

Competitive Intelligence podniku v době krize

BARTES, F.

Originální název

Competitive Intelligence podniku v době krize

Anglický název

Competitive Intelligence Company at the Time Crisis

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V současném světě - světě globalizace i působících dopadů krize, stále častěji zjišťujeme, že současné informační systémy podniku většinou pracují tak, že registrují a vyhodnocují minulé skutečnosti pro potřeby kontroly plnění firemního plánu, a to ještě s větším či menším časovým zpožděním. Tyto informační systémy neumožňují zpracování informací pro potřeby strategického rozhodování pracovníků vrcholového řízení firmy. Přitom vytvoření takovýchto podkladů je pro úspěšné rozhodování TOP managementu podniku na náročném trhu naprosto zásadní. TOP management firmy musí mít k dispozici nástroj, kterými tyto nutné informace získá.

Anglický abstrakt

In contemporary world - world globalization also applied falls crisis, always more often investigate with that the current data information system company mostly work so that the register and evaluate bygones matter for needs verification performance service plan, namely yet with bigger or smaller time delay. This information system prohibitive information processing for needs strategic decision making workers vertical drive firm. At the same time creation such basis is for successful decision making TOP Management Company on exacting market absolutely of principle. TOP management firm must keep at one's disposal tool to safeguard needed information. This information is necessary for strategic decision making in exacting of competition environment. Author highlighting problems contemporary development in the area management and understands findings for correct function formation Competitive Intelligence at the time crisis.

Klíčová slova

Competitive Intelligence; systém včasné výstrahy, krize.

Klíčová slova v angličtině

Competitive Intelligence; Early - Warning System, Crisis.

Autoři

BARTES, F.

Vydáno

30. 9. 2010

Nakladatel

Panevropská vysoká škola

Místo

Bratislava

ISBN

978-80-89453-01-6

Kniha

Ekonomická kríza - Nové podnety pre ekonomickú teóriu a prax. Economic Crisis - New Incentives for the Economic Theory and Practice. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 30.9.2010 v Bratislave.

Číslo edice

1

Strany od

291

Strany do

298

Strany počet

8

BibTex

@inproceedings{BUT34360,
  author="František {Bartes}",
  title="Competitive Intelligence podniku v době krize",
  booktitle="Ekonomická kríza - Nové podnety pre ekonomickú teóriu a prax. Economic Crisis - New Incentives for the Economic Theory and Practice. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 30.9.2010 v Bratislave.",
  year="2010",
  number="1",
  pages="291--298",
  publisher="Panevropská vysoká škola",
  address="Bratislava",
  isbn="978-80-89453-01-6"
}